شنبه 17 اسفند (12:30)

مرجع خبری پرسپولیس:مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: فهرست پرسپوليس در ابتداي فصل جاري با نظر هيات مديره و كادر فني بسته شد.

داريوش مصطفوي در واكنش به اين موضوع كه گفته مي شود او پرسپوليس را با بازيكنان مسن بسته و به جوانان اهميت نداده؛ اظهار داشت: وقتي يك تيم دچار مشكل مي‌شود حرف و حديث‌هاي فراواني به ميدان مي‌آيد اما ليست پرسپوليس در ابتداي فصل با نظر هيات مديره و كادر فني بسته شد و همه آن را جز بهترين هاي فوتبال ايران توصيف كردند.
وي افزود: مطمئن هستم مشكلي نيست و پرسپوليس با كمك هواداران و حمايت هيات مديره به جايگاه اصلي اش خواهد رسيد.
مصطفوي در خصوص اينكه نامش در بين با سابقه ترين روساي فدراسيون فوتبال در ليست AFC جاي دارد، عنوان كرد: اين كار بسيار زيبايي بود كه AFC از 2 سال قبل با نظر ولاپان در نظر داشت اجرا كند. اين موضوع باعث مي شود انگيزه من بيشتر شود. خوشحال هستم باز هم به ياد ما بودند اما متاسفانه جاي بزرگاني مثل مرحوم فكري، دكتر الهامي، حسين مبشر و بسياري از زحمتكشان فوتبال اين مملكت در اين ليست خالي است.
وي خاطرنشان كرد: خيلي دوست داشتم نام بزرگان ديگر در اين فهرست وجود مي داشت. اگر از من تقدير شود آن را به كساني تقديم خواهم كرد كه عمر خود را در فوتبال گذارنده اند و زحمات زيادي كشيده اند. از تمام بازيكنان مربيان و مديران تشكر مي‌كنم كه تا امروز و حتي در زمان حضورم در فدراسيون فوتبال زحمت كشيده اند تا نام فوتبال ايران را در صحنه هاي بين المللي زنده نگه داريم.
مصطفوي يادآور شد: اين روند در كنفدراسيون فوتبال آسيا و كشورمان بايد ادامه داشته باشد چون افتخارش براي من نيست و براي فوتبال ايران خواهد ماند. هميشه كساني كه از مديريت كنار مي‌روند در اذهان مردم هم فراموش مي‌شوند اما با اين كارها مي‌تواند روحيه و انگيزه آنها را برگرداند.
مديرعامل سابق پرسپوليس در خصوص حضور تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا گفت: چشم و دل هواداران به موفقيت اين تيم است. پرسپوليس نياز به آرامش و يكدلي دارد. اين تيم البته كار سختي پيش رو دارد اما مطمئن هستم با حمايت و فراموشي ناكامي‌هاي گذشته به جايگاه خوبي خواهد رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)