مرجع خبری پرسپولیس : داریوش مصطفوی در خصوص دلایل عدم موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: در طول سال های گذشته همیشه فوتبال ایران را دنبال کرده ام و به اعتقاد من باید برای پیدا کردن دلیل ضعف پرسپولیس به مسایل جدی تری توجه کنیم.

وی ادامه داد: در هیچ کجای دنیا در یک دوره زمانی کوتاه ۱۱ مدیرعامل در یک باشگاه فعالیت نمی کنند و همین موضوع ضربه سنگینی به باشگاه ها وارد می کند.

خوشبختانه وزیر ورزش با هوشمندی کامل اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انتخاب کردند و به اعتقاد من ترکیب خوبی را برگزیده اند.

 

پرسپولیس را افرادی خراب کردند که همیشه به این تیم چشم داشتند
وی تصریح کرد: شرایط نابسامان پرسپولیس به امروز و امسال بازنمی گردد و وضعیت این تیم را کسانی خراب کرده اند که همیشه به این تیم چشم داشته اند و در سکو ها برای رسیدن به منافع خود پول تزریق می کنند تا دلسوزان از کار برکنار شوند. وقتی مادیات وارد سکوها شد پرسپولیس به سمت نابود شدن حرکت کرد و امیدوارم به خاطر علاقه به پرسپولیس از بعضی کارها پرهیز کنیم.

 

لیدر ها بارها از من پول خواستند
رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران گفت: لیدر های باشگاه بارها از من پول خواستند اما من به هیچ عنوان زیر بار نرفتم و دیدید که چه اتفاقاتی برای من رخ داد. خیلی از دوستان برای منافع خود استیلی را قربانی کردند و احتمال دارد در آینده رویانیان را نیز قربانی منافع خود کنند. از وزیر ورزش و رسولی نژاد می خواهم از اعضای هیات مدیره خود در یک دوره طولانی حمایت کنند تا شاهد نتیجه گرفتن پرسپولیس و استقلال در سطح فوتبال آسیا باشیم.

وی ادامه داد: اگر از هیات مدیره حمایت شود و آنها نیز از حمید استیلی با قدرت حمایت کنند دیگر بعضی افراد به فکر بازگشت به این تیم نخواهند افتاد. به اعضای فوتبالی هیات مدیره دو تیم اعلام می کنم که بیشتر قدر خود را بدانند و وارد بازی هایی نشوند که برای تیم مشکل درست کنند.

 

با افرادی که فوتبال را با پول نابود کرده اند مبارزه کنیم
رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران در ادامه از مسوولان ورزش کشور در خواست کرد با افرادی که می خواهند فوتبال را با پول خراب کنند مبارزه شود. وی با انتقاد از برخی که در ورزشگاه علیه حمید استیلی شعار دادند گفت: استیلی در این فصل بسیار مظلوم واقع شده او یکی از با اخلاق ترین و بهترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال ایران است و نباید این چنین او را در ورزشگاه تخریب کنیم.


مصطفوی گفت: متاسفانه فوتبال ما به سمتی حرکت کرده است که دیگر پیراهن تیم ها برای برخی بازیکنان ارزشی ندارد و آنها تنها به پول فکر می کنند. بازیکنان فوتبال کشورمان آنقدر که به صفر های مقابل قراردادشان توجه می کنند برای تیم خود عرق نمی ریزند و این باعث افت ما خواهد شد. وی در پایان اعلام کرد که بازیکنان تیم های بزرگ و ریشه دار باید بدانند که پیراهنی که امروز به تن می کنند در سال های گذشته بر تن چه کسانی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)