مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی مربی فوتبال سرشناس تركیه ای گفت: برای گفت و گو با مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران، شاید هفته آینده به تهران سفر كنم.

مصطفی دنیزلی روز دوشنبه در گفت و گویی در آنكارا، در باره سفرش به تهران و گفت و گو با مسوولان باشگا پرسپولیس اظهار داشت: این هفته به دلیل مشكلات كاری نمی توانم به تهران سفر كنم ولی این امكان وجود دارد كه هفته آینده به تهران رفته و دیداری با مسوولان این باشگاه داشته باشم.

دنیزلی گفت: در این دیدار در باره مسایل مختلف گفت و گو خواهم كرد و امیدوارم، سفر نتیجه بخشی باشد.

این مربی اهل تركیه با تایید گفت و گوهایش با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: من، دوستان بسیار خوبی در باشگاه پرسپولیس دارم كه از جمله آنان رویانیان است و دیدار آنان، همیشه مرا خرسند كرده است!

مربی سابق تیم های پرسپولیس و پاس تهران در خصوص مسایل مطرح شده در این دیدار و امكان حضور وی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار دوستانه بود و دو طرف مسایل مورد علاقه خود را مطرح كردند.

وی از دوران حضورش در تیم پرسپولیس به خوبی یاد كرد و گفت: زمانی كه به عنوان سرمربی، هدایت تیم پرسپولیس را برعهده داشتم، یكی از بهترین دوران زندگی من بود و من این تیم و هوادارانش را دوست دارم.

مربی اسبق تیم های پرسپولیس و پاس تهران، پیش از این عنوان كرده بود به دلیل بیماری پدر همسرش نمی تواند در فكر فعالیت در خارج از تركیه باشد.

این مربی تركیه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه اگر با مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران به توافق برسد، قراردادش با یكی از شبكه های تلویزیونی تركیه كه هم اكنون برای آن شبكه فعالیت می كند، چه خواهد شد؟ گفت: این مساله، موضوع مهمی نیست و امكان فسخ قرارداد وجود دارد ولی برای من، اكنون خانواده ام و سلامتی پدر همسرم مهم است.

دنیزلی در پاسخ به این سوال كه آیا مسایل مالی در دیدارش با مسوولان باشگاه پرسپولیس مطرح شده است یا نه؟ گفت: مسایل مالی در دیدارهای گذشته ام با مسوولان این باشگاه مطرح نشده است و عمده مطالبی كه در این دیدارها مطرح شد، مسایل خانوادگی من بود.

منبع-ایرنا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)