بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط قرمزپوشان برای دیدار امروز با سپاهان صحبت کرد.

مصطفی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در سال های اخیر شرایط خوبی را داشته و وضعیت تیم به گونه ای است که روحیه و شخصیت قهرمانی در آن دیده می شود و با این روحیه بود که پرسپولیس 5 فصل متوالی موفق شد قهرمان شود و نمایش خیره کننده ای را از خود ارائه بدهد.

وی در ادامه افزود: برخی حواشی و مشکلاتی که در هفته های قبل گریبان این تیم را گرفته بود باعث شد پرسپولیس کمی دچار مشکل شود اما در دو سه هفته اخیر روند نتیجه گیری سرخ پوشان بهتر شده و و تیم توانسته با پیروزی های خوبی که کسب کرده دوباره روی نوار موفقیت قرار بگیرد و در کورس مدعیان برای قهرمانی تلاش کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد آینده تیم تاکید کرد: پرسپولیس یکی از اصلی ترین گزینه ها برای کسب قهرمانی است و از شانس زیادی هم برخوردار است. حضور مهره های خوب و کادر فنی باتجربه و کاربلد باعث شده این تیم از نظر فنی و تاکتیکی جزو بهترین های ایران باشد.

مصطفی مهدوی‌کیا درباره راز موفقیت پرسپولیس در این فصل به برنا گفت: پرسپولیس در سال های اخیر مجموعه ای از بهترین بازیکنان و مربیان را در اختیار داشته است اما در کنار این مساله، همدلی و اتحاد بین پرسپولیسی ها یکی از اصلی ترین نقاط قوتی است که این تیم را به یک مجموعه یکدل و متحد تبدیل کرده است، موضوعی که شاید در خیلی از تیم ها به چشم نمی آید. در حالی که برخی حواشی مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد می کند این اتحاد درونی و همدلی داخل این مجموعه همواره به کمک تیم آمده است و مشکلات را از سر راه برداشته است.

وی در مورد بازی مهم پرسپولیس برابر سپاهان در لیگ برتر تصریح کرد: سپاهان تیم پرمهره ای است که ساختار قوی و امکانات زیادی را در اختیار دارد. این تیم به تازگی برابر پرسپولیس شکست خورده و این موضوع می تواند ترسی را برای زردپوشان در بازی امروز ایجاد کند. این در حالی است که پرسپولیس روند خوبی را طی می کند و روی نوار موفقیت قرار دارد و این موضوع می تواند کار قرمزپوشان برای بازی دو تیم را راحت کند.

مهدوی‌کیا در مورد تاثیر حضور هواداران در این بازی گفت: فوتبال بدون حضور هوادار و تماشاگر معنا و مفهومی ندارد. این موضوع برای تیم های پرهوادار مثل پرسپولیس تاثیر بیشتری دارد. بدون شک حضور هوادار در بازی پرسپولیس برابر سپاهان می تواند برگ برنده تیم گل محمدی برای پیروزی مهم و سرنوشت ساز باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)