پرسپولیس نیوز : علی پروین، بیژن ذوالفقارنسب و هادی طاووسی به عنوان وکیل پیشکسوتان برای در اختیار گرفتن 30 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.

روز گذشته جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کردند. در این جلسه پیشکسوتانی چون علی پروین، ابراهیم آشتیانی، بیژن ذوالفقارنسب، فریدون ممبینی و … حضور داشتند.

در این نشست همچنین حسین هدایتی و امیر عابدینی از مدیران سابق باشگاه نیز شرکت کردند.

در پایان این جلسه صورتجلسه‌ای تنظیم شد که مصوبات آن به شرح زیر است:

1-شرکت در شرف تأسیس پیشکسوتان پرسپولیس 48، سی درصد از سهام باشگاه را که قرار است به پیشکسوتان واگذار شود در اختیار بگیرد.

2-پیشکسوتان در 4 گروه تقسیم می‌شوند. پیشکسوتان 48 تا 58، پیشکسوتان سال‌های 58 تا 68، پیشکسوتان 68 تا 78 و پیشکسوتان 78 تا 88. البته هیأت موسسان این شرکت از پیشکسوتان دهه اول یعنی از سال 48 تا 58 خواهند بود.

دادکان و مایلی کهن هم دعوت شدند تا در این باشگاه عضو شوند.

3-هیأت مدیره پیشکسوتان 48 نیز از بین پیشکسوتان سال‌های 48 تا 58 انتخاب شوند.

4-مجمع عمومی شرکت پیشکسوتان کهن در رابطه با ادامه فعالیت یا انحلال این شرکت تصمیم‌گیری کنند.

5-علی پروین،‌ هادی طاووسی و بیژن ذوالفقارنسب نسبت به در اختیار گرفتن 30 درصد از سهام که قرار است به پیشکسوتان واگذار شود از سوی پیشکسوتان وکالت دارند تا مراحل اجرای کار را پیگیری کنند.

6-حسین هدایتی به عنوان حامی مالی و معنوی این شرکت فعالیت خواهد کرد.

7- 51 درصد از سهام باشگاه که قرار است به مردم واگذار شود شرکت هلدینگ استیل آذین به عنوان یکی از خریداران در بخش خصوصی‌سازی وارد شود.

7-پس از خرید سهام از سوی شرکت هلدینگ استیل آذین فراخوان عمومی برای هواداران گذاشته شود و به نحو مقتضی پرسپولیس تبدیل به یک شرکت سهامی عام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)