مربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، سرخپوشان آخرین گام در فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را هم محکم بردارند.

حمید مطهری درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و طبق برنامه جلو می‌رویم. امروز تمرین تاکتیکی داشتیم و بچه‌ها فوق‌العاده باانگیزه کار کردند. امیدوارم روز شنبه بازی قابل احترامی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: جا دارد از بچه‌هایی که در دوره قبل زحمت کشیدند و الان جای‌شان در فینال خالی است، تشکر کنم. بازیکنانی مثل وحید امیری، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان و شجاع خلیل‌زاده. در پازل تاکتیکی ما هر کسی که وارد می‌شود به بهترین شکل کارش را انجام می‌دهد و شکل تیمی خوب پیش می‌رود. باید بگویم بچه‌های ما در مراحل قبل کار بزرگی کرده‌اند و ان‌شاءالله گام آخر را هم استوار برمی‌دارند تا دل مردم شاد شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شناختش از اولسان کره جنوبی بیان کرد: این تیم را خیلی خوب تجزیه و تحلیل کردیم. دو جلسه آنالیز را گذراندیم و امشب هم جلسه سوم آنالیز را داریم تا بچه‌ها با زوایای مختلف تیم اولسان آشنا شوند. تا روز شنبه دو جلسه دیگر آنالیز داریم.

مطهری اضافه کرد: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که حریفان باید وحشتناک روی ما حساب و خیلی ریزبینانه‌تر ما را آنالیز کنند. ما همیشه دوست داریم به بهترین شکل خود را آماده کنیم و روز شنبه هم امیدواریم که مردم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)