پرسپولیس نیوز : مراسم تودیع و معارفه سرمربی تیم امید پرسپولیس با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه حمید مطهری به عنوان سرمربی جدید تیم امید پرسپولیس به جای مجید نائینی امروز با حضور محمد رویانیان، حمید استیلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهرداد میناوند برگزار شد.

در ابتدای مراسم رویانیان گفت:‌ ما آکادمی باشگاه پرسپولیس را طبق استانداردهای AFC و فدراسیون فوتبال تجهیز کرده‌ایم و امکانات تمرینی و بدنسازی خوبی را در مجموعه امام رضا(ع) تدارک دیده‌ایم. از مطهری هم ممنون هستم که سرمربیگری تیم امید را قبول کرد.

حمید استیلی هم به عنوان رئیس آکادمی، بهنام ابوالقاسم‌پور و پایان رأفت را به عنوان استعدادیاب و مدیر اجرایی آکادمی معرفی کرد و همچنین سوابق حمید مطهری را برای بازیکنان تشریح کرد.

پرسپولیس بیش از 70 مدرسه فوتبال در سراسر کشور با 13هزار فوتبال آموز دارد. مجید نائینی نیز در این مراسم گفت پرسپولیس به تیم‌های پایه توجه می‌کند.

حمید مطهری هم سرمربی جدید در این مراسم گفت: من برای حرف زدن نیامده‌ام من آمده‌ام که کار کنم اگر فقط نیمی از برنامه‌های پرسپولیس در زمینه تیم‌های پایه عملیاتی شود کار بزرگی در پرسپولیس انجام شده است.

مطهری با اشاره به بازیکنان امید پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم ارتباط نزدیک و خوبی با یکدیگر داشته باشیم و همه باید بدانید اگر می‌خواهید به تیم بزرگسالان راه پیدا کنید باید زحمت بکشید هیچ فوتبالیستی بدون زحمت و پشتکار و تلاش به موفقیت نمی‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)