پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: باید بین تیم امید و بزرگسالان هماهنگی وجود داشته باشد.

 حمید مطهری سرمربی تیم امید پرسپولیس در خصوص شرایط خودش و تیمش اظهار داشت: خدا را شکر در 3 بازی که به عنوان سرمربی در تیم امید پرسپولیس حضور دارم، توانستیم با تلاش بچه‌ها 7 امتیاز کسب کنیم. برای قبول این مسئولیت 2 بار با حمید استیلی جلسه گذاشتم، همچنین در جلسه با رویانیان، وی برنامه‌های تیم‌‌های پایه باشگاه را برایم تشریح کرد.

وی ادامه داد: اگر 50 درصد از برنامه‌های رویانیان اجرایی شود، اتفاق بزرگی در تیم‌های پایه پرسپولیس رخ می‌دهد، چون پرسپولیس در تیم‌های پایه تشکیلات خوبی دارد و می‌تواند زنجیره‌ خوبی بین تیم‌های پایه و مدارس فوتبال پرسپولیس تشکیل شود.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در مورد تعامل با علی دایی گفت: تعامل با تیم بزرگسالان لازمه کار تیم امید است. از دایی ممنون هستیم که همیشه به ما محبت دارد. دایی عابدزاده و قاسمی را در اختیار تیم امید گذاشته که از او تشکر می‌کنم. باید بین تیم امید و بزرگسالان هماهنگی وجود داشته باشد. دایی هر کجا بوده به جوانگرایی اهمیت داده و باید بگویم همین جوان‌ها آینده پرسپولیس را تضمین می‌کنند. ما هم سعی می‌کنیم با انجام بازی دوستانه با تیم بزرگسالان کاری کنیم تا شناخت دایی از تیم‌مان بیشتر شود.

مطهری در پایان درباره عملکرد امیر عابدزاده در ترکیب تیم امید پرسپولیس، عنوان کرد: عابدزاده در این 3 بازی برای ما عالی کار کرده است و آینده درخشانی دارد. او در  شروع مجددها عملکرد خوبی دارد و برای ما مانند یک هافبک بازی سازی می‌کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)