سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد دارد این تیم باید دو دروازه بان خوب ایرانی داشته باشد. او در همین راستا دنبال جذب دروازه بان فصل پیش تراکتور است.

به نقل از مهر، علیرضا بیرانوند در حالی قبل از اتمام رقابت های لیگ برتر نوزدهم از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شد که یحیی گل محمدی مخالف جدی رفتن دروازه بان تیم ملی ایران قبل از پایان بازی های فصل به رویال آنتورپ بلژیک بود.

با این حال بیرانوند تصمیم به رفتن از پرسپولیس گرفت تا بوژیدار رادوشوویچ در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی از دروازه این تیم محافظت کند.

عملکرد نه چندان قابل قبول رادو در لیگ برتر بخصوص دیدار این تیم مقابل استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی باعث افزایش تردید گل محمدی برای حفظ این دروازه بان شود.

کادر فنی سرخپوشان که پیش از این دیدار نیز اصرار به جذب دروازه بان داشتند حامد لک را در اولین روزهای نقل و انتقالات تابستانی جذب کردند تا در صورت نیاز از او استفاده کنند.

پیگیری ها، نشان می دهد گل محمدی همچنان علاقه به جذب رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور تبریز دارد و بعید نیست او را جانشین رادو در لیست بازیکنان خود برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا و بازی های لیگ برتر فصل آینده کند.

در صورتیکه مظاهری بتواند نظر مسئولان باشگاه تراکتور را برای دریافت رضایتنامه اش جلب کند راهی پرسپولیس می شود. از سوی دیگر سرخپوشان در صورت فسخ با رادو بایستی مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به او بپردازند که سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیس گذاشته است.

با این حال باشگاه پرسپولیس منتظر است تا مظاهری در روزهای ابتدایی هفته آینده مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتور را به سرانجام رسانده و سپس درباره ماندن یا رفتن سنگربان کروات خود تصمیم گیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)