پرسپولیس نیوز : داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: کیم داور کره‌ای بازی پرسپولیس و بنیادکار را به خوبی قضاوت کرد.

سعید مظفری‌زاده ، در مورد نحوه قضاوت داور کره‌ای در بازی پرسپولیس و بنیادکار گفت: جیم دانگ کیم یکی از داوران باسابقه فوتبال آسیاست که در جام جهانی رده‌های پایه هم قضاوت کرده است. او از داوران باتجربه آسیا محسوب می‌شود و به همین دلیل برای این بازی حساس انتخاب شد و توانست به همراه دو کمک هموطنش این بازی را به خوبی و بدون مشکل قضاوت کند.

وی ادامه داد:‌مهم‌ترین صحنه این مسابقه در دقیقه 20 اتفاق افتاد که مدافع بنیادکار با شارژ کردن مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد و داور با جایگیری مناسب خود به خوبی این پنالتی را اعلام کرد. تنها اشکال داور کره‌ای در این مسابقه برخی خطاها در میانه زمین بود که در تشخیص آن دچار اشتباه شد اما هیچ اشتباه تاثیرگذاری نداشت. کیم حتی نامزد قضاوت در جام جهانی بزرگسالان هم بود.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد کارت زردی که به محمد نوری در پایان نیمه اول نشان داده شد،‌گفت: داور هر وقت تشخیص بدهد که بازیکن رفتاری داشته که مستحق دریافت کارت زرد یا قرمز است می‌تواند به بازیکن اخطار بدهد حتی قبل از شروع مسابقه هم اگر بازیکن رفتاری مرتکب شود که داور آن را مستحق کارت رنگی بداند می‌تواند پیش از شروع مسابقه هم به بازیکن اخطار بدهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)