پرسپولیس نیوز : داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: بیژن حیدری داور بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده است.

 نوید مظفری، در مورد قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که حساس‌ترین مسابقه فصل نامیده می‌شود، گفت:‌او داور خوبی است. با توجه به اینکه چند بازی خیلی حساس در رقابت‌های باشگاهی داریم، چاره‌ای جز انتخاب بیژن حیدری نبود، فقط چند نفر می‌توانند این بازی را قضاوت کنند که یکی از آنها حیدری بود. فغانی قرار است دربی پایتخت را سوت بزند.

مظفری در مورد اینکه نقطه مثبت و برجسته بیژن حیدری چیست، گفت: حیدری هر روز بهتر از روز قبل قضاوت کرده است و در رزومه کاری‌اش این مسئله را شاهدیم. او یکی از داوران خوب این فصل بود، ضمن اینکه اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و این اعتماد به نفس به او کمک خواهد کرد تا بازی را خوب قضاوت کند. اشتباهات حیدری کم بوده و داور قابل اطمینانی است.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه برخی شایعه کرده‌اند داور می‌خواهد این بازی مساوی تمام شود، گفت: اصلاً‌این حرف را قبول ندارم، اینکه یک داور بخواهد بازی را مساوی تمام کند یا نتیجه‌ای را برای یک بازی رقم بزند، این حرف‌ها درست نیست، اتفاقات بازی قابل پیش‌بینی نیست.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیکنان دو تیم دارد، گفت: بازیکنان و مربیان هر دو تیم کاملاً حرفه‌ای هستند و نیازی نیست که کسی به آنها توصیه‌ای کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)