پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: دو باخت دور رفت باعث شد تا عنوان قهرمانی را از دست بدهیم.

شهرزاد مظفر پس از تساوی دو بر دو مقابل تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری و کسب عنوان نائب قهرمانی گفت: به ملی حفاری برای قهرمانی تبریک می‌گویم. آنها سزاوار این قهرمانی بودند. متاسفانه ما در دو باختی که دور رفت لیگ برتر داشتیم عنوان قهرمانی را از دست دادیم و در واقع چوب این دو باخت را خوردیم. مسئولیت اینکه قهرمان نشدیم بر عهده من است.

وی ادامه داد: بازیکنان خوب بازی کردند و زحمت کشیدند امروز هم باید بدون تعصب بگویم تیم برتر ما بودیم اما فوتسال است و همیشه تیم برتر برنده از زمین خارج نمی‌شود. امسال خیلی خوش‌شانس نبودیم و آسیب‌دیدگی‌ها اذیت‌مان کرد. همچنین مسابقات لیگ مقارن با اردوی تیم ملی بود. بنابراین بازیکنان در این یک سال و نیم اخیر خسته بودند و استراحتی نداشتند. 5 بار قهرمان شدیم و فکر می‌کنم نائب قهرمانی هم بد نیست.

سرمربی تیم فوتسال بانوان در پاسخ به این سؤال که نائب رئیس فدراسیون معتقد است کریمی مصدوم نبوده و به دلیل بازی در لیگ همراه تیم ملی فوتبال به بنگلادش نرفته است، تصریح کرد: کریمی مصدوم نیست بلکه به تازگی از آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده است.

مظفر تاکید کرد: وی در شب آخر تمرین تیم ملی فوتبال دچار مشکل شد اما MRI چیز جدیدی نشان نداد و زانوی او مشکلی ندارد. ما هم سه روز اول با فیزیوتراپی و آب درمانی وی را تحت مداوا قرار دادیم و کریمی دو روز با ما کار کرد. با توجه به اینکه وی مصدوم بود بنابراین سه ماه فیزیوتراپی لازم است تا بتواند آماده شود. صحبت من این بود که فرشته کریمی آمادگی صد در صد ندارد اما نمی‌دانم چرا می‌گویند اگر کریمی آسیب دیده است،‌ چرا باید امروز بازی کند.

مظفر در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا بازیکنان دو پنالتی را از دست دادند و آیا برای پنالتی تمرینی داشتید یا خیر، عنوان کرد: پیش‌بینی پنالتی را می‌کردم و تمرینات زیادی برای آن داشتیم اما بازیکنان استفاده لازم را نکردند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به این موضوع اشاره کرد که دو تیم روبروی ما بازی کردند و ادامه داد: علاوه بر حفاری متین ورامین هم از این تیم حمایت می‌کرد. بنابراین دو مربی بازیکنان را کوچ می‌کردند. قبل از بازی هم متین همه نوع امکاناتی را فراهم کرد.البته این خلاف نیست. اینکه رقبای ما بسیج می‌شوند تا قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند به خودم افتخار می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که سرمربی حفاری هم اعتقاد دارد پرسپولیس بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: آنها هم 5 بازیکن ملی‌پوش دارند اما مسئله این است که هر دو تیم 5 نفره در تیم بازی می‌کنند. آنهایی که بازی کردند در هر دو تیم بازیکنان ملی بودند و مانند این بود که نفرات را در دو تیم نصف کرده باشیم. کیفیت بازی بالا بود و نمایشی از تیم ملی را دیدیم.

مظفر در پایان درباره استقبال خوب تماشاگران از این مسابقه و همچنین حضور رویانیان گفت: تبلیغات که خوب باشد و تیم‌ها به هم نزدیک باشند تماشاگر استقبال می‌کند. حضور مسئولان نیز در حمایت از تیم مهم است. اینکه آنها بازی را از نزدیک ببینند و بدانند این پول‌ها که می‌دهند کجا خرج می‌شود. بنابراین این کمک‌ها می‌تواند ادامه‌دار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)