خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: ما هم مانند تیم‌های دیگر حق داریم ببازیم اما شکست‌مان پررنگ‌تر از باقی تیم‌هاست.

شهرزاد مظفر درباره شکست 9 بر یک تیمش مقابل تیم متین ورامین اظهار داشت: این شکست از بازی‌های عجیب و غریب بود که از هر 10 بازی یک بار اتفاق می‌افتد. 9 بر یک باختیم، به همین دلیل به هیچ چیز اشاره نمی‌کنم. چرا که توجیه باخت‌مان است.

وی ادامه داد: مسئولیت این شکست را قبول می‌کنم و نمی‌خواهم به شرایط بازی اشاره کنم. ما هم حق داریم ببازیم. متاسفم که مسابقات بانوان پخش تلویزیونی ندارد و شما مجبورید از مربیان اخبار مسابقه را بگیرید. در این دیدار در نیمه اول فرشته کریمی آسیب دید. ثانیه‌های آخر نیمه اول آرمان با دو کارت زرد پشت سر هم که بسیار سختگیرانه بود، اخراج شد. به همین دلیل نیمه دوم با یک بازیکن کمتر بازی کردیم.

مظفر با بیان اینکه چنین روزهایی هم برای پرسپولیس وجود دارد، عنوان کرد: شیرازه تیم ما از هم پاشیده شد. اما قول می‌دهیم ادامه لیگ را با قدرت ادامه دهیم. همه تیم‌ها می‌بازند اما شکست ما پررنگ است. ما که سوپرمن نیستیم. من این برد را به متین تبریک می‌گویم و دیدم که بازیکنان خوبی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)