پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: مدیرعامل پرسپولیس دوست دارد تیم فوتسال بانوان این باشگاه در لیگ برتر بماند.

شهرزاد مظفر درباره تدریسش در کلاس مربیگری عراق گفت: برای نخستین بار بود که چنین کلاسی در آسیا برگزار می‌شد. در این کلاس 20 مربی عراقی حضور داشتند که از طرف AFC من مسئولیت تدریس را داشتم. مربیان عراقی در تئوری و اطلاعات عمومی و همچنین انگیزه برای یادگیری خوب بودند، تنها مشکل در قابلیت عملی بود.

مظفر در پاسخ به این سوال که آیا عراق، تیم ملی فوتسال دارد یا خیر، اظهار داشت: آنها سال گذشته در مسابقات غرب آسیا شرکت کرده بودند، اما در بازی‌های داخل سالن حضور نداشتند، بنابراین حضور مستمر در مسابقات ندارند. با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور صحبت کردم. آنها دوست دارند فوتبال و فوتسال بانوان‌شان را توسعه دهند.

مظفر درباره حضور پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار داشت: قبل از رفتنم به عراق قرار بود یک جلسه با رویانیان داشته باشیم که فرصت نشد. آنها به دلیل دربی درگیر بودند. البته آنها دوست دارند که در لیگ شرکت کنند، اما همیشه همه چیز دقیقه 90 مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره تسویه باشگاه پرسپولیس با بازیکنان گفت: 80 درصد قراردادها پرداخت شد و 20 درصد باقی مانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)