پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس اعتقاد دارد شرایط دیدار تیمش با آبادان به گونه‌ای رقم خورد که باعث باخت سنگین سرخپوشان شد.

شهرزاد مظفر درباره شکست سنگین تیمش مقابل آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال گفت:‌ امروز از بازی‌های عجیب بود، نیمه اول 2 بر صفر عقب افتادیم اما نیمه دوم بلافاصله بعد از ورود به زمین یک گل زدیم. بعد از دقایقی دوباره یک گل خوردیم و من هم بعد از دریافت گل چهارم به بازی قدرتی روی آوردم.

وی ادامه داد: چند عامل باعث باخت ما در این مسابقه بود. هر دو دروازه‌بان‌مان مصدوم بودند. بهناز خیاط نمی‌توانست بازی کند بنابراین از دروازه‌بان دیگرمان که از ناحیه زانو مصدوم بود استفاده کردیم که متأسفانه وی به دلیل برخورد با یکی از بازیکنان آبادان از ناحیه بینی دچار شکستگی‌ شد. عامل دیگر شرایط این مسابقه بود که ما 15 مورد تک به تک را از دست دادیم. شرایط بازی این باخت را برای ما رقم زد. امروز اصلا توپ ها وارد گل نمی‌شد، شاید اگر حتی تا صبح هم بازی می‌کردیم به همین صورت می‌شد.

مظفر با بیان اینکه با این نتیجه قهرمانی در لیگ به اما و اگر کشیده می‌شود خاطرنشان کرد: ما باید مقابل حفاری به برتری برسیم و حفاری هم باید آبادان را شکست دهد در صورت پیروزی آبادان مقابل حفاری ممکن است حتی آبادان به عنوان قهرمانی برسد. من به بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم امروز زحمت کشیدند و این برد مبارکشان باشد. بازیکنان ما هم بد بازی نکردند اما استحقاق این نتیجه را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس با ابراز ناراحتی از رفتار بازیکن ملی پوش آبادان تصریح کرد: تا زمانی که سرمربی تیم ملی بودم در نظر داشتم اخلاق و رفتار جوانمردانه در بازیکنان وجود داشته باشد اما در دیدار امروز سهیلا ملمولی رفتار بدی داشت. وی بعد از برخورد با دروازه بان ما حتی از او عذرخواهی نکرد، از بازیکنی که سال‌ها در تیم ملی کنار هم بودند. یک بازیکن باید به هیجانات خود مسلط باشد، اینها نکته تاریک بازی است.

مظفر افزود: در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در آبادان این تیم را شکست دادیم اما سرپرست تیم تا جایی که می‌توانست به ما توهین کرد و ما هم حرفی نزدیم. امروز با وجود اینکه باخت سنگینی داشتیم اخلاق را از دست ندادیم و در پایان بازی با بازیکنان آنها دست دادیم تا بفهمانیم که رفتارشان در آبادان مناسب نبود. مسابقه است یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم.
 

 

همچنین  هانیه رحمتی سرپرست تیم فوتسال بانوان پرسپولیس پس از این دیدار گفت: با وجود اینکه دو دروازه‌بان تیم با مصدومیت روبرو بودند در نیمه دوم از یکی از آنها استفاده کردیم که در صحنه‌ای از بازی، پس از برخورد با بازیکن حریف دچار شکستگی از ناحیه بینی شد.

وی تصریح کرد: بازی روند خوبی داشت اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و در ضد حملات حریف، با نتیجه باور نکردنی هشت بر یک، نتیجه را واگذار کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)