پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس اعتقاد دارد بازی با حفاری همیشه حساس بوده و نتیجه گرفتن مقابل این تیم برای سرخ‌پوشان اهمیت دارد.

شهرزاد مظفر درباره دیدار روز جمعه تیمش با حفاری در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بازی حساسی است و همیشه نتایج رودررو با حفاری روی قهرمانی تاثیرگذار بوده، حفاری یکی از رقیبان اصلی است و نتیجه گرفتن مقابل این تیم برای ما اهمیت دارد و سرنوشت‌ساز است. با توجه به اینکه میزبان هستیم شرایط خوبی داریم و آماده‌ایم اما می‌دانیم بازی سخت است.

وی با بیان اینکه مطمئنم حفاری با سلیمانی تیمی است که با سال گذشته متفاوت است اظهار داشت: سلیمانی مربی بزرگی است بازی ما از پارسال سخت‌تر خواهد بود البته ما سال گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت شرایط خوبی نداشتیم در اهواز سه‌چهار بازیکن‌مان را نداشتیم و در بازی برگشت هم در تهران چون نیاز به برد داشتیم در فشار بودیم اما امسال با استرس کمتری بازی خواهیم کرد. خوشحالم که سلیمانی هم به لیگ برگشته، جایش خالی بود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این دیدار حساس تقابل ملی‌پوشان با یکدیگر است تصریح کرد: هم آنها ما را می‌شناسند و هم ما آنها را. هر تیمی از لحاظ روحی و روانی مسلط باشد می‌برد. از نظر مهره هر دو تیم مثل هم هستند باید ببینیم اتفاقات بازی به نفع چه تیمی خواهد بود فوتسال غیر قابل پیش‌بینی است و سعی می‌کنیم با استرس کمتر در این مسابقه حاضر شویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)