پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه آقای هدایتی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس است از وی می‌خواهیم مشکل بانوان فوتسالیست این باشگاه را نیز حل کند.

شهرزاد مظفر، درباره اینکه بعد از دو سال باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات بازیکنان و کادر را پرداخت نکرده، گفت: در مدت دو سالی که ما برای این تیم بازی کردیم، 75 درصد از مطالبات ما باقی مانده است. در این مدت بارها به باشگاه مراجعه کردیم، اما خودتان شرایط باشگاه را می‌دانید. چند مدیرعامل در این مدت عوض شده و هیچ کسی جوابگوی ما نبوده است.

مظفر ادامه داد: در این مدت خبرهایی شنیدم مبنی بر اینکه مطالبات کشتی‌گیران پرداخت شده و شرایط تیم‌های پایه نیز بهتر شده است، اما در این بین کسی به فکر بانوان نیست. هر بار که به باشگاه مراجعه کردیم دست خالی برگشتیم. من در خبرها خواندم که آقای هدایتی به تیم ملی فوتبال پاداش داده، از او خواهشی دارم که با توجه به اینکه او یکی از پیشکسوتان پرسپولیس است برای بانوان هم کاری انجام دهد.

سرمربی تیم فوتسال سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان سابق این باشگاه همه از ملی‌پوشانی هستند که عنوان نایب‌قهرمانی آسیا را دارند، اظهار داشت: همه بازیکنان از من خواستند با هدایتی تماس بگیرم شاید او بتواند به تیم بانوان کمک کند، اما من به او دسترسی ندارم. ما هم برای پرسپولیس سال‌ها زحمت کشیدیم چرا باید در حق بانوان اجحاف شود. ما نخواستیم از راه قانون وارد شویم، اما مثل اینکه باشگاه در نظر ندارد پول ما را بدهد در حالی که همه قرارداد بازیکنان مبلغی کمتر از 150 میلیون تومان می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)