مرجع خبری پرسپولیس: قرعه‌كشي ليگ نهم يكشنبه برگزار شد و مس كرمان در اولين بازي خود بايد به مصاف پرسپوليس برود. پرويز مظلومي معتقد است كه مس در قرعه‌كشي بدشانسي آورده اما بايد تمام توانش را براي شكست حريفان در هفته‌هاي اول به كار گيرد.

طبق قرعه‌كشي در اولين بازي ليگ نهم بايد به مصاف پرسپوليس برويد؟
بله، به نظرم بازي سختي خواهد بود، پرسپوليس تيم خوب و پرمهره‌اي است و بازيكنان باتجربه‌اي هم دارد. ما سعي مي‌كنيم در هفته اول به 60 درصد از آمادگي برسيم تا مقابل اين تيم به مشكل نخوريم.
انگار نمايندگان برخي تيم‌ها در حين قرعه‌كشي اعتراض كرده‌اند؟
هميشه در قرعه‌كشي‌ها بعضي از تيم‌ها شانس مي‌آورند بعضي ديگر نه. به نظرم ما هم در قرعه‌كشي شانس نياورديم اما به هر حال بايد در 17 هفته به مصاف تيم‌ها برويم و با تيم‌هاي قوي هم بازي كنيم.
منظورتان به لحاظ آمادگي جسماني است؟
اين قرعه‌كشي براي همه تيم‌ها است پس بازي‌هاي سختي شامل اكثر تيم‌ها مي‌شود و تيم‌ها بايد از هفته‌هاي ابتدايي آماده باشند. ما سعي مي‌كنيم خودمان را به شرايط مطلوب برسانيم.

نظرتان در مورد پرسپوليس چيست؟ اين تيم هنوز مربي ندارد و تمريناتش به صورت جدي شروع نشده است؟
پرسپوليس تيم باتجربه و پرمهره‌اي است يك ماه هم فرصت دارند كه در كنار هم تمرين كنند و به مرز آمادگي برسند.
 
تمرينات مس چطور پيش مي‌رود؟
به غير از سه چهار بازيكن كه دير به جمع ما ملحق شدند، هفتاد هشتاد درصد تيم طي 3 هفته‌اي كه تمرين كرديم در اختيار ما بودند و پنج‌شنبه جمعه هم با انجام بازي تداركاتي به شرايط بهتري خواهيم رسيد.

در حال حاضر ليست مس تكميل شده است؟
به صورت كامل نه، اما به طور كلي تيم خوبي بستيم و اميدواريم در مسابقات موفق شويم.

اينطور كه گفته مي‌شد طبق قانون فيفا هيچ باشگاهي نمي‌تواند دو تيم حرفه‌اي داشته باشد و باتوجه به اين كه باشگاه مس چند تيم حرفه‌اي دارد اين شايعه به‌وجود آمده كه طبق قانون فيفا از باشگاه‌هاي آسيا حذف خواهيد شد و پرسپوليس جايتان را مي‌گيرد؟
اين مشكل با همت مديركل تربيت بدني استان حل شد. ما به آسيا مي‌رويم و قرار نيست پرسپوليس جاي مس را بگيرد. از اين بابت خيالمان راحت است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)