مرجع خبری پرسپولیس : مظلومی بعد از پیروزی در دربی میگفت من هیچ وقت راجع به داوری صحبت نمی کنم و اعضای جامعه داوری انسان های پاک و شریفی هستند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، استقلال دو بار با اشتباهات داوری پرسپولیس را در لیگ دهم برد و کار به جایی رسید که روزنامه این باشگاه رو به جعل عکس و فتوشاپ برای جمع کردن این افتضاح آورد.

 

سرمربی استقلال که با این بردهای ناپلوئی القاب رنگارنگ برای خود انتخاب می کرد در پاسخ به منتقدانی که پیروزی این تیم برابر پرسپولیس را ناشی از اشتباه داوری قلمداد می کردند پاسخ داد: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و من هیچ وقت راجع به داوری صحبت نمی کنم. اعضای جامعه داوری انسان های پاک و شریفی هستند ، مهم این است که ما از زمین برنده خارج شدیم.

 

حالا بعد از مدت ها خوش اقبالی چهره بی رحم فوتبال به مظلومی و آبی ها رو کرده. سرمربی استقلال پس از شکست برابر مس در ورزشگاه آزادی زمین و زمان را به باد انتقاد می گیرد. داور را به دلیل نگرفتن پنالتی شماتت می کند و از شعارهای اعتراضی تماشاگران استقلال اظهار تاسف می کند.

 

نکته جالب ماجرا این جاست که مبنای اعتراض مظلومی هیچ محلی از اعراب ندارد و به گفته  نایب رئیس کمیته داوران در این بازی هیچ پنالتی اتفاق نیفتاده است. عسگری نایب رئیس کمیته داوران پس از آنالیز داوری دیدار تیم های استقلال و مس کرمان در مورد صحنه مشکوک به پنالتی اظهار داشت: «دوربین پشت دروازه که از همین صحنه فیلمبرداری کرد نشان داد تصمیم رفیعی در نگرفتن پنالتی درست بوده است، اما وی باید یک ضربه آزاد مستقیم به نفع استقلال را اعلام می کرد که در این باره اشتباه کرد و دستور به ادامه بازی داد.»

 

ای کاش استقلالی ها که بارها و بارها با اشتباهات فاحش داوری در مسابقات به مراتب حساس تر برابر رقبای خود پیروزی های ناعادلانه کسب کرده اند ، مردانه رفتار می کردند و روی حرف خود می ایستادند و در شکست ها نیز از جامعه پاک داوری حمایت می کردند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)