خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال هنوز از کابوس هت تریک ایمون زاید در دربی هفتاد و چهارم رهایی نیافته.

وقتی دربی نزدیک می شود طبیعی است که خیلی ها دوست دارند با مظلومی در مورد دربی سال قبل صحبت کنند که استقلل بازی برده را با شکست عوض کرد. از مظلومی در این خصوص سوال می کنیم که او می گوید: «نمی خواهم درباره آن بازی حرفی بزنم. از آن روز نزدیک به یک سال گذشته است اما هرگز فیلم آن بازی را ندیدم و تا آخر عمرم هم دوست ندارم آن مسابقه را ببینم. به هر حال آن باخت یک اتفاق تلخ بود ولی فوتبال همیشه با این اتفاقات همراه است و چون ما همه چیز را تمام شده تلقی کردیم در نهایت باختیم.»

از مظلومی می خواهیم که دربی روز جمعه را پیش بینی کند ولی او می گوید: «دربی اصلا قابل پیش بینی نیست. در این بازی هر دو تیم محتاط به میدان می روند و هر تیمی که از فرصت ها استفاده کند و برتری روحی و فنی داشته باشد برنده خواهد شد.»

 

او در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید دربی مساوی شود خاطرنشان می کند: «خیر، بعید می دانم دربی مساوی شود و فکر کنم برنده دارد.»

او در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید: «من دوست دارم استقلال برنده شود و فکر می کنم روی کاغذ استقلال سرتر از پرسپولیس است. البته پرسپولیس هم از زمان آمدن گل محمدی شرایط بهتری پیدا کرده و حریف سرسختی برای استقلال محسوب می شود. البته حضور بازیکنان باتجربه هم در استقلال می تواند برگ برنده این تیم در بازی روز جمعه باشد.»

مظلومی در مورد شرایط متفاوت دو تیم در جدول رده بندی می گوید: «دربی ربطی به شرایط جدول ندارد. این درست که استقلال در صدر جدول است و پرسپولیس در رده نهم قرار دارد اما از دید من هر دو تیم در بهترین شرایط خود قرار دارند. اگر وضعیت دو تیم را نسبت به زمان برگزاری بازی رفت مقایسه کنیم، می بینیم که استقلال و پرسپولیس چقدر پیشرفت داشته اند.»

مظلومی در پاسخ به این سوال که از دو تیم کدام بازیکنان شانس گلزنی دارند می گوید: «به نظر من از پرسپولیس انصاری فرد و از استقلال برهانی شانس زیادی برای گلزنی دارند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)