مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:در گفت و گو هایی که با بازیکنانم داشتم به آنها اعلام کردم حق ندارند خود را از پیش برنده بدانند.

پرویز مظلومی  افزود: بازی در جام حذفی بسیار دشوار است و رویارویی با پرسپولیس در این مسابقات کار را بسیار سخت تر می کند.

وی ادامه داد:برخلاف صحبت هایی که در روز های اخیر در خصوص مصدومان پرسپولیس شده است، این تیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و این را در دیدار مقابل تراکتورسازی ثابت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت روحی بازیکان این تیم گفت: بازیکنان ما کاملا آماده هستند و به آنها گفته ام که نباید خود را از پیش برنده بدانند.

وی تصریح کرد: در این دیدار به حمایت هواداران خود به شدت نیاز داریم و حضور آنها به موفقیت ما کمک زیادی خواهد کرد.

*** کرار و حیدری به شهرآورد نخواهند رسید
وی اظهار داشت:ما هم مانند پرسپولیس در این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت که امیدوارم بازیکنان جایگزین جای آنها را بخوبی پر کنند.

مظلومی گفت:کرار به طور حتم در این دیدار غایب خواهد بود و خسرو حیدری نیز به احتمال فراوان به این دیدار نخواهد رسید.

وی ادامه داد:آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری نیز با مشکلاتی رو به رو هستند که امیدوارم بتوانیم از آنها در این دیدار استفاده کنیم.

*** دیدار مقابل پرسپولیس فینال زود هنگام جام حذفی است
مظلومی گفت: بازی مقابل پرسپولیس فینال زود هنگام جام حذفی است و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه به خوبی راه پیروزی مقابل پرسپولیس را می داند، اظهار داشت: تمام موفقیت هایم در دیدارهای گذشته به خاطر لطف خدا بوده است و امیدوارم رکورد های خود را همچنان ادامه دهم. تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال خواهم کرد و تنها هدفم خوشحالی هواداران این تیم است.

*** پاداش 10 برد ما به اندازه یک تساوی پرسپولیس هم نبوده است
مظلومی در خصوص پاداش پیروزی در این دیدار گفت: وضع مالی پرسپولیسی ها از ما بسیار بهتر است و ما اصلا در شرایط خوبی قرار نداریم.

وی ادامه داد: تیم ما در 10 بازی خود که موفق شده حریفان را شکست دهد تنها در 5 بازی پاداش دریافت کرده و شاید مجموع این پاداش ها به اندازه پاداش پرسپولیسی ها برای یک تساوی هم نباشد.

سرمربی استقلال گفت:بازیکنان من برای پول بازی نمی کنند و در بازی های قبل نیز این موضوع را ثابت کرده اند و حتی برای بازی با پرسپولیس هم هنوز پاداشی در نظر نگرفته ایم.

*** نمی دانم مدیرعامل پرسپولیس از کجا پول می آورد
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمی دانم مدیریت باشگاه پرسپولیس از کجا پول می آورد و بایداز خود او در این خصوص سئوال شود و من نمی توانم پاسخ گو باشم اما فکر می کنم وزارت ورزش و جوانان هر دو تیم را به یک چشم نگاه می کند.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات مالی ما هم هر چه سریعتر حل شود و بتوانیم با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

*** کرار را با هیچ بازیکنی عوض نخواهم کرد

مظلومی در خصوص تعویض کرار با سایر بازیکنان لیگ در نیم فصل، اظهار داشت:در جلسه ای که امروز برگزار کردیم تصمیم گرفتیم کرار را با هیچ بازیکنی عوض نکنیم و او در استقلال به کار خود ادامه دهد.

وی با اشاره به قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان استقلال و مصاف این تیم با ذوب آهن گفت:قرعه کشی بسیار بدی انجام شد و ما به شدت به آن اعتراض داریم زیرا به هیچ عنوان علاقه نداشتیم با یک تیم از کشور خودمان بازی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)