مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي نشان داده كه اين پتانسيل را دارد تا با يك اشتباه كوچك تركيب خط دفاعي‌اش را به‌هم بريزد، آيا مقابل پاس همدان قرعه به‌نام يكي ديگر از مدافعان مي‌افتد تا براي هفته نهم از تركيب خارج شود و جاي خود را به سپهر حيدري بدهد؟

 

اواخر فصل نقل و انتقالات بود كه علي دايي تصميم گرفت رضا نورمحمدي را به بدنه خط دفاعي پرسپوليس اضافه كند. در ابتدا كمتر كسي فكر مي‌كرد نورمحمدي تازه‌وارد بتواند به عضوي ثابت در خط دفاعي چهارنفره پرسپوليس تبديل شود اما تلاش كاپيتان سابق راه‌آهن جواب داد تا اين بازيكن تازه‌وارد در 5 بازي ابتدايي پرسپوليس به يك مهره ثابت و البته قابل اعتماد در خط دفاعي تيم دايي تبديل شود.

 

در بازي‌هاي اول و دوم اين شيث رضايي بود كه در كنار نورمحمدي بازي كرد و در سه بازي بعدي نوبت به سپهر حيدري رسيد تا زوج نورمحمدي در خط دفاع پرسپوليس باشد. شيث كه 2 بازي اول فصل را به‌عنوان يك مهره ثابت تجربه كرد پس از اشتباهي كه در يارگيري مقابل صبا داشت و اين اشتباه منجر به گل سهراب بختياري‌زاده شد به‌يكباره از تركيب خط دفاعي خارج شد تا سپهر حيدري جايگزين او در كنار رضا نورمحمدي شود.

 

 نفر بعدي اما خود نورمحمدي بود تا برابر راه‌آهن در هفته پنجم و روي گل حميد هدايتي مقصر قلمداد شود تا از تركيب پرسپوليس بيرون برود. هفته‌هاي ششم و هفتم نوبت به شيث و سپهر رسيد تا زوج مياني خط دفاع پرسپوليس را تشكيل دهند، همان زوجي كه سال گذشته يك خط دفاع قدرتمند را براي پرسپوليس تشكيل داده بودند. اشتباه سپهر در يارگيري با اميد خورج در بازي پرسپوليس مقابل فولاد باعث شد تا اين بار قرعه به نام سپهر حيدري بيفتد و اين بازيكن به احتمال بسيار بازي برابر پاس همدان را از روي نيمكت تماشا كند. مقابل نساجي هم علي دايي با قرار دادن شيث رضايي و رضا نورمحمدي در مركز خط دفاعي به اين شايعه قوت بخشيد كه سپهر حيدري از تركيب پرسپوليس برابر پاس همدان خارج خواهد شد تا يك بار ديگر زوج خط دفاعي در 2 بازي ابتدايي فصل شكل بگيرد. همان ديدارهايي كه پرسپوليس يك پيروزي و يك شكست از آن مقابل تراكتورسازي و صباي قم به‌دست آورد.

 

 
علي دايي نشان داده كه اين پتانسيل را دارد تا با يك اشتباه كوچك تركيب خط دفاعي‌اش را به‌هم بريزد، آيا مقابل پاس همدان قرعه به‌نام يكي ديگر از مدافعان مي‌افتد تا براي هفته نهم از تركيب خارج شود و جاي خود را به سپهر حيدري بدهد يا اينكه شيث و نورمحمدي روز بدون اشتباهي را پشت سر مي‌گذارند؟ ضمن اينكه حالا يك مدعي ديگر هم براي حضور در خط دفاعي پرسپوليس به جمع مدعيان اضافه شده. مجتبي شيري را هم از اين پس بايد در زمره بازيكناني قرار داد كه تشنه بازي در خط دفاعي پرسپوليس است. مهره‌اي كه نه به اندازه 3 مدافع ديگر بلكه كمي كمتر چشم به حضور در تركيب اصلي پرسپوليس دارد.

منبع: ایران ورزشی

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)