خبرگزاری پرسپولیس :  مراسم معارفه رییس جدید اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم، وهاب فرهمند مدیر کل پیشین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درباره تودیع خود، اظهار کرد: تیم مدیریتی وزارت ورزش و جوانان چنین تصمیمی را گرفت و به طور حتم بهترین تدبیر را اندیشیده‌اند و من قصد ندارم به بیان عملکرد خود در این مدت بپردازم و آن را به فرصت‌های آینده واگذار می‌کنم، اما با توجه به نزدیک بودن پایان عمر دولت دهم باید به مدیر کل جدید فرصت داده شود تا بتواند کار انجام دهد و توفیقات بیشتری را برای این اداره رقم بزند.

در ادامه این مراسم نقوی حسینی، رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: ورزش و جوانان استان تهران نیازمند توجه زیادی است. با وجود جمعیت زیاد در شهرستان‌های استان تهران، پایه کاری اداره تربیت بدنی است و با توجه به حضور آقای رسولی نژاد در مراسم پیشنهاد می‌کنم اداره کل تربیت بدنی و ورزش و جوانان استان تهران به دو اداره کل تقسیم شود تا حوزه خدمت رسانی نیز بیشتر شود. از سوی دیگر بخش جوانان زیر توپ و تور گم شده‌اند و باید برای آن بخش فکری شود. چرا که بخش جوانان در وزارت ورزش و جوانان مظلوم واقع شده است.

سید احمد رسولی نژاد، معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به گله نمایندگان مبنی بر عدم توجه به بخش جوانان، اظهار کرد: دکتر عباسی همواره در کنار جوانان بوده‌اند و سعی داشته‌اند با رعایت عدالت ورزش و جوانان به یک شکل دیده شوند و تلاش بر این است که توجه ویژه‌ای به امور جوانان شود که در این رابطه با این موضوع نشست‌هایی با اساتید دانشگاه، دانشمندان و حوزه های علمیه برگزار شده است.

وی ادامه داد: اما وزارت ورزش و جوانان با کمبود اعتبار مواجه است، به گونه‌ای که برای انجام پروژه های نیمه تمام و جدیدی که نمایندگان در دستور کار خود قرار داده‌اند و جبران خساراتی که به واسطه شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی علیه این وزارت وارد شده است، به اعتبار و بودجه نیاز دارد که فکر می‌کنم حل این مشکلات نیاز به یک عزم ملی دارد. البته من شهادت می‌دهم که همکاران من در سراسر کشور و با پایین ترین حقوق در هر دو بخش ورزش و جوانان زحمت می‌کشند.

رسولی نژاد ادامه داد: از آقای فرهمند به واسطه زحماتی که در این مدت انجام داده‌اند تشکر می‌کنم و ضمن خیر مقدم به آقای نژاد فلاح از ایشان درخواست دارم با نمایندگان مجلس و مجموعه استانداری تعامل داشته باشند تا در بحث بودجه و اجرای پروژه ها به ما کمک بزرگی شود و سرکشی به شهرستان‌ها و برگزاری جلساتی با روسای فرمانداری‌ها و ادارات را در دستور کار خود داشته باشند. همچنین در دفتر ایشان باید بر روی همکاران و هیات‌های ورزشی خود باز باشد و باید زمانی را نیز به پیشکسوتان اختصاص دهند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم آقای نژاد فلاح نصایح من را رعایت کنند تا شاهد این باشیم که استان تهران از هر جهت نمونه باشد.

پس از اعطای حکم انتصاب محمد حسین نژاد فلاح به عنوان رییس کل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، وی اظهار کرد: از تلاش‌های آقای فرهمند تشکر می‌کنم، اما اگر می‌خواهیم ورزش تهران موفق باشد باید به دنبال انتصاب یک فرد نباشیم، چرا که با حضور یک فرد مشکلی حل نمی‌شود و باید هزار نفری که پرسنل این مجموعه را تشکیل می‌دهند به معنای واقعی دیده شوند.

وی ادامه داد: اگر آقای رسولی نژاد می‌خواهند که در دفتر من بر روی همه باز باشد، باید اجازه دهند دغدغه‌های معیشتی پرسنل این مجموعه با کمک ایشان و نمایندگان مجلس حل شود و در این صورت است که ورزش تهران به جایگاه واقعی خود یعنی اولی در کشور باز خواهد گشت.

در ادامه این مراسم محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز ضمن تشکر از تلاش‌های آقای فرهمند، گفت: امیدوارم آقای نژاد فلاح این مسئولیت خطیر و ارزشمند را با موفقیت پشت سر بگذارند. همچنین در این مراسم آقای رسولی نژاد باید قول دهند که از این پس سرخابی باشند و آقای نژاد فلاح نیز از استقلالی‌ها حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)