معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد اختصاص هواپیمایی با نام پرسپولیس تحقق پیدا کرده و در این زمینه امکان سرویس دهی به باشگاه‌های دیگر نیز وجود دارد.

به گزارش مهر، رستم زندی در خصوص هواپیمایی که مجموعه سورینت به باشگاه پرسپولیس اختصاص داده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مالکان باشگاه سورینت از ابتدای ورود به عرصه ورزش و خرید سهام باشگاه راه‌آهن، با دیدگاه‌های اقتصادی و تجاری در ورزش پا به این عرصه گذاشتند و در آینده این دیدگاه‌ها و ایده‌ها در ورزش و به ویژه فوتبال بیشتر خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: مالکان باشگاه سورینت معتقد هستند برای پیشرفت ورزش و به خصوص بهره گیری از پتانسیل ورزشی و فوتبال کشور چاره‌ای جز حضور فعال در بخش خصوصی وجود ندارد. در راستای این هدف واگذاری و اختصاص هواپیمایی از ناوگان هواپیمایی قشم ایر با نام پرسپولیس تحقق پیدا کرده و در این زمینه امکان سرویس دهی به باشگاه‌های دیگر نیز وجود دارد، موضوعی که در حال حاضر در دستور کار مجموعه سورینت قرار دارد.

معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن سورینت در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین در چنین شرایطی هواپیمایی پرسپولیس متعلق به باشگاه پرسپولیس نبوده و سایر باشگاه‌ها نیز امکان استفاده از این هواپیما را دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد کتبا و با ارسال فیلم مسابقه، از داوری بازی نفت تهران و سورینت در هفته چهارم لیگ برتر به سازمان لیگ شکایت شده و اظهار داشت: پس از بازبینی فیلم مسابقه و تایید کارشناسان داوری و برنامه 90 مشخص شد خطای پنالتی که به نفع تیم نفت اعلام شد، کاملا اشتباه تشخیص داده شده است.

زندی همچنین گفت: ما می‌توانستیم با برتری در این دیدار به رده‌های بالاتر جدول صعود کنیم که داور مسابقه با این اشتباه روند را متوقف کرد، پس می‌طلبد کمیته داوران فدراسیون در این رابطه دقت نظر بیشتری را معمول دارند تا تیم‌های لیگ برتری به ویژه باشگاه‌های خصوصی که از امکانات دولتی استفاده نمی‌کنند بیش از این متضرر نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)