پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. مسئولان راه‌آهن معتقد بودند که باید از حق میزبانی خود استفاده کنند و بازی در اکباتان برگزار شود، حتی آنها اعلام کردند در صورتی که این امر محقق نشود حاضر به رویارویی با پرسپولیس در آزادی نخواهند بود.

مسئولان سازمان لیگ با میزبانی راه‌آهن در اکباتان مخالفتی نکردند و اعلام کردند در صورتی که شورای تامین با این امر موافقت کند این دیدار در اکباتان برگزار خواهد شد.

جلسه شورای تامین عصر امروز برگزار شد و آنها امکانات ورزشگاه اکباتان را برای برگزاری این بازی مناسب ندانستند و قرار شده بازی در آزادی انجام شود.

صفرعلی براتلو، معاون سیاسی امنیتی استان تهران در این زمینه گفت: قرار شده بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و با انجام دیدار در اکباتان مخالفت صورت گرفت.

وی در مورد اینکه مسئولان راه‌آهن اعلام کرده‌اند مسائل امنیتی توهمی بیش نیست، افزود: مسائل امنیتی به کنار، اما ورزشگاه اکباتان از لحاظ پارکینگ، ظرفیت و حضور هواداران با مشکل روبرو است و نمی‌تواند در 2 بازی استقلال و پرسپولیس میزبانی کند.

تیم فوتبال راه‌آهن در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر روز یکشنبه 20 اسفندماه از ساعت 17:30 به مصاف پرسپولیس می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)