معاون باشگاه فولادخوزستان درخصوص تهیه گزارشی از سوی باشگاه پرسپولیس درخصوص استفاده غیرقانونی باشگاه فولاد از سروش سعیدی در دیدار با این تیم، گفت: ما با مجوز سازمان لیگ به سعیدی بازی دادیم و فکر نمی کنم پرسپولیسی ها در این زمینه به نتیجه ای برسند.

اسماعیل عسکریان در گفت و گو با ایسنا  اظهار کرد: اگر پرسپولیسی ها نظرشان این است که باتوجه به این موضوع باید نتیجه بازی تغییر کند، باید بگویم که آن ها باید بروند قانون را مجددا مطالعه کنند، چرا که در چنین شرایطی وقتی بازیکنی با مجوز سازمان لیگ بازی کند، باشگاه یا بازیکن مقصر شناخته نمی شوند.

وی بیان کرد: هنوز چیزی مبنی بر این که اثبات شود که سروش سعیدی بدون مجوز بازی کرده است برای آن ها وجود ندارد و ما با مجوز سازمان لیگ به سعیدی بازی دادیم. مجوز بازی سعیدی یک ساعت پیش از بازی با تراکتورسازی صادر شد ولی سرمربی تیم به دلیل این که ترکیبش را از قبل مشخص کرده بود، از او استفاده نکرد.

معاون باشگاه فولادخوزستان گفت: فکر نمی کنم پرسپولیسی ها در این زمینه به نتیجه ای برسند چرا که ما با مجوز سازمان لیگ به سعیدی بازی دادیم و او سرخود بازی نکرد، اگر هم در این میان قصوری است ما مقصر نیستیم. بنابراین قانون می گوید که در چنین شرایطی موردی شامل حال باشگاه نمی شود.

وی عنوان کرد: زمانی که گفتند از سعیدی استفاده نکنید او را بازی ندادیم و زمانی که اعلام کردند می توانیم او را بازی دهیم، تبعیت کردیم و این کار را انجام دادیم. ما تابع قانون و باشگاهی قانون گرا هستیم.

 پس از اعلام ابطال کارت پایان خدمت سروش سعیدی، بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان از سوی سازمان نظام وظیفه، پرسپولیسی ها در گزارشی خواهان پیگیری این موضوع از سوی سازمان لیگ شدند.

تیم فوتبال فولادخوزستان در دیدار هفته هفدهم لیگ برتر موفق شده بود پرسپولیس را در یک دیدار خارج از خانه با حساب 2 بر یک شکست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)