خبرگزاری پرسپولیس : معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با دستور مقام محترم قضایی، از این پس فعالیت سایت‌ها با نام یا نشان پرسپولیس یا پیروزی با اخذ مجوز رسمی از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و طی تشریفات قانونی امکانپذیر خواهد بود.

 

محمود سالارکیا در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب تصریح کرد: با دستور مقام محترم قضایی به منظور ساماندهی و ضابطه‌مند کردن فعالیت سایت‌هایی که با نام یا نشان پرسپولیس یا پیروزی در حال فعالیت هستند، از این پس ادامه کار این سایت‌ها با اخذ مجوز رسمی از باشگاه پرسپولیس و در چارچوب ضوابطی که از سوی باشگاه تعریف و به زودی اعلام خواهد شد، میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش از این از فعالان در حوزه‌های مختلف که با نام پرسپولیس در حال فعالیت هستند، خواسته شده بود نسبت به اخذ مجوز از باشگاه به عنوان صاحب نام و نشان پرسپولیس و حافظ منافع هواداران اقدام نمایند.

در حال حاضر سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و سایت رسمی کانون هواداران پرسپولیس که زیر نظر باشگاه فعالیت می کنند، تنها مراجع رسمی هستند و باقی سایت‌ها باید برای اخذ مجوز و اقدام، به معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس مراجعه کنند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: با دستور مقام محترم قضایی صاحبان سایت‌ها و علاقمندان به فعالیت در این حوزه می توانند با مراجعه به باشگاه پرسپولیس و طی کردن تشریفات قانونی، پس از تصویب شورای فرهنگی و اقتصادی باشگاه با رعایت ضوابط قانونی فعالیت خود را ادامه دهند. در غیر اینصورت مجوز ادامه کار نخواهند داشت.

سالارکیا در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استفاده از نام و نشان پرسپولیس مستلزم اخذ مجوز از این باشگاه است، بدین وسیله به اطلاع تمامی مراکز تجاری، فرهنگی، خدماتی، صنعتی، تولیدی و… نیز می رساند در صورتی که مایل به استفاده از نام پرسپولیس هستند باید به معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس مراجعه و نسبت به انعقاد قرارداد همکاری و دریافت مجوزهای ذیربط اقدام نمایند.

گفتنی است وب سایت های پرسپولیسی در حالی به این دلیل مسدود شده اند که کانون های هواداری باشگاه های معتبر اروپایی در حال حاضر به راحتی در حال فعالیت بوده و گذشته از چنین بی مهری هایی مورد حمایت باشگاه نیز قرار می گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)