جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور امروز در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

پس از فسخ یک‌طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه، مدیران پرسپولیس از این دروازه‌بان و باشگاه تراکتور بابت عقد قرارداد با بیرانوند به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

در همین خصوص امروز دوشنبه ۸ مرداد جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بیرانوند و باشگاه تراکتور برگزار شد.

هومن هدایتی سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: امروز جلسه کمیته وضعیت را در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از تراکتور و بیرانوند داشتیم. باتوجه به اینکه در زمان شکایت اولیه، قرارداد آقای بیرانوند و تراکتور فاش نشده بود، شکایت جدیدی را مطرح کردیم. به نظرم تا ۲۰ روز دیگر نتیجه آن اعلام خواهد شد.

او درباره ادعای بیرانوند مبنی بر کسر پاداش از قرارداد او گفت: ما امروز 21 لایحه دادیم و تمام مدارک مالی را مجددا ارائه کردیم و اسناد قرارداد را طبق رویه فیفا و پرونده مشابه دادیم. البته کمیته تعیین وضعیت علم و درایت و دانایی دارند و ما فقط وظیفه داشتیم که آن را ارائه دهیم. اما حتی یک صفحه لایحه از طرف آقای بیرانوند نبود، ای کاش آنها هم مدرک ارائه کنند.

معاون حقوقی پرسپولیس ادامه داد: مدیرعامل پرسپولیس گفتند هرکسی اگر یک هزار تومنی طلب دارد، بیاید.

وی در مورد حضور او در ترکیب تراکتور توضیح داد: مجوز بازی که دارند چون کارت بازی دارند اما قطعا هم ما و هم تیم‌های دیگر می‌توانند شکایت بازیکن غیرمجاز را کنند. اگر رای هم به سود ما صادر شود، بازی‌ها سه هیچ خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)