پرسپولیس نیوز: معاون باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار با فنرباغچه محک خوبی برای شاگردان گل محمدی است.
 
احمد فقیهی در خصوص ارسال نامه باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب آهن برای جذب محسن مسلمان اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به باشگاه ذوب آهن رسما خواستار جذب مسلمان شد و باشگاه ذوب آهن هم موافقت خود را برای صدور رضایت نامه این بازیکن اعلام کرد. 
 
وی ادامه داد: فکر نمی کنم دیگر مشکلی بر سر راه این انتقال وجود داشته باشد. قرار است شنبه صبح نماینده باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب آهن در اصفهان بیاید تا در خصوص صدور رضایت نامه این بازیکن اقدام کنند. 
 
معاون باشگاه ذوب آهن در این باره که انتقال مسلمان به باشگاه پرسپولیس قطعی شده خاطرنشان کرد: همه چیز به روز شنبه بستگی دارد چون قرار است باشگاه پرسپولیس در قبال رضایت نامه مسلمان مبلغی را به باشگاه ذوب آهن پرداخت کند که در صورت انجام این کار روز شنبه رضایت نامه مسلمان صادر خواهد شد. ما موافقت مان را برای رضایت نامه مسلمان به باشگاه پرسپولیس اعلام کردیم و اگر روز شنبه مشکل خاصی پیش نیاید این انتقال قطعی خواهد شد. 
 
فقیهی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس قرار است بابت رضایت نامه مسلمان چقدر به باشگاه ذوب آهن پرداخت کند بیان داشت: این جزو اسرار دو باشگاه است و لزومی ندارد رسانه ای شود.
 
وی درباره اینکه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، چه زمانی قصد دارد به ایران بازگردد تصریح کرد: وی در حال حاضر در مرخصی بسر می برد و تا آخر این ماه مدیرعامل باشگاه به ایران بازخواهد گشت.
 
فقیهی در خصوص آخرین شرایط تیم عنوان کرد: تیم ذوب آهن تمریناتش را در ترکیه آغاز کرده است. شرایط تیم در حال حاضر بسیار خوب و مطلوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. قرار است فردا ذوب آهن در دیداری تدارکاتی به مصاف فنرباغچه ترکیه برود و همانطور که می دانید این تیم از بازیکنان مطرحی استفاده می کند که آخرین بازیکنی که جذب کردند هم نانی، بازیکن سابق منچستریونایتد، است. فکر می کنم این دیدار محک خیلی خوبی برای شاگردان گل محمدی خواهد بود و حتما فایده این بازی در رقابت های لیگ به چشم خواهد آمد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)