پرسپولیس نیوز:  معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس به جهت فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی خود در حوزه انتظامی و راهنمایی و رانندگی به عنوان پژوهشگر برتر سال انتخاب شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، صبح امروز در مراسمی که توسط دانشگاه علوم انتظامی و مرکز پژوهش‌ها و مطالعات وزارت علوم برگزار شد، دکتر اسماعیلی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شد و با دریافت لوح یادبود، مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم دکتر ضیاء هاشمی معاون وزیر علوم، دکتر عصار و جمعی از روسای دانشگاه‌ها و دکتر قصری رئیس مرکز مطالعات ناجا حضور داشتند.

دکتر اسماعیلی که به عنوان عضو هیأت امنای مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس نیز فعالیت دارد، سال‌ها در حوزه مسائل انتظامی، بویژه حوزه ترافیک فعالیت تحقیقی و مطالعاتی داشته است. وی در حوزه علمی و اجرایی، مدال جهانی سال 2008 مکزیک در خصوص آموزش و سلامت را دریافت کرد و سال 2004 نیز به جهت انیمیشن‌های آموزشی ترافیک که در ایران با استقبال بسیار زیاد روبرو شد از سوی سازمان بهداشت جهانی مورد تقدیر قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس به جهت مقالات I.S.Iمقالات متعدد علمی، پژوهشی داخلی، دو تالیف در حوزه رسانه و ترافیک و تفاوت رانندگی زنان و مردان و ترجمه و شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی به عنوان پژوهشگر برتر سال انتخاب شد.

کتاب تفاوت رانندگی زنان و مردان دکتر اسماعیلی در آخرین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها شناخته شد و زیر چاپ مجدد رفت. در سال جاری همچنین مقاله وی در برزیل به عنوان برتر دست پیدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)