پرسپولیس نیوز : معاون فرهنگی اجتماعی پرسپولیس در نشست اساتید و هیأت امنای مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس گفت: ما بخشی از پازل چشم‌انداز ایران 1404 هستیم. چشم‌اندازی که در پایان آن ایران باید قطب علمی منطقه باشد. این مرکز باید بتواند برای حل مشکلات فوتبال و باشگاه، برنامه‌ریزی کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دکتر اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: در چشم‌انداز 1404، ایران باید درجه اول علمی منطقه را به خود اختصاص دهد. ما باید در تمام حوزه‌ها پیشرفت کنیم و بخش‌های تخصصی ورزش فوتبال مورد غفلت واقع شده بود. عرصه‌ای که اکنون مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس به آن وارد شده و ما قطعه‌ای از این پازل خواهیم بود.

وی ادامه داد: با این اوصاف ما نمی‌توانیم فقط به آموزش فکر کنیم. ما باید به دنبال تولید دانش باشیم. باید تحقیق و پژوهش از رئوس کار دوره‌ها و اساتید باشد. امروز ارزش‌گذاری دانشگاه‌ها به ساختمان آنها نیست، دانشگاه‌ها را بر اساس هیأت علمی، میانگین درجه‌بندی آنها و میزان تولید دانش می‌شناسند. اگر غیر از این باشد، کاری عادی انجام شده است.

عضو هیأت امنای مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس در پایان افزود: الان دانشگاه‌ها در دنیا، اتاق فکر هستند و مجری فقط اجرا می‌کند و از اهداف این مرکز تولید علم و دانش برای حل مشکلات فوتبال‌، باشگاه‌ها بویژه پرسپولیس است. باید با تحقیق و پژوهش نسخه‌های شفابخشی را تهیه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)