معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: بد نیست هواداران استقلال از برخی مسایل آگاه شوند.

علی امیری درباره اینکه آیا قصد ندارد درباره درگیری فیزیکی سال گذشته خود با جباری صحبت کند اظهارداشت: یک سال سکوت کردم و اگر لازم باشد باز هم به خاطر هواداران سکوت می کنم اما واقعیتی هست که باید آن را بیان کنم تا استقلالی ها بدانند پارسال چه اتفاقاتی بر سر تمدید قرارداد جباری رخ داد.

وی ادامه داد: متاسفانه سال گذشته اتفاقات بدی بین مدیرعامل استقلال و مجتبی جباری رخ داد. شاید هر مدیرعامل دیگری بود جباری را در استقلال نگه نمی داشت اما فتح الله زاده با سعه صدر و به این دلیل که جباری در لیست قلعه نوعی بود کوتاه آمد و تمام اتفاقات تلخ و باور نکردنی را فراموش کرد.

معاون ورزشی استقلال افزود: فکر می کنم بد نیست هواداران استقلال از برخی حقایق آگاه شوند. من به فتح الله زاده قول داده بودم سکوت کنم و حرف نزنم و حاج آقا خودش می خواست مسایل را تشریح کند اما من هم به سهم خودم باید مساله ای را بازگو کنم.

وی خاطرنشان کرد: بله درگیری فیزیکی سال گذشته بین فتح الله زاده و جباری صحت دارد. جباری قصد حمله به مدیرعامل استقلال را داشت که من مقابل فتح الله زاده قرار گرفتم تا خوشبختانه یا متاسفانه مشت حواله شده جباری به سینه من برخورد کند. پزشکان بیمارستان آتیه هم هستند و می توانند گواهی بدهند که چه صدماتی به من وارد شد.

امیری در پایان گفت: نمی خواستم حرف بزنم اما این چند خط را هم برای این گفتم که آقایان بدانند ما لال نیستیم و بلدیم حرف بزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)