مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال الاهلي امارات گفت: اميدوارم قبل از اين كه به پرسپوليس بازگردم شاهد قهرماني اين تيم در ليگ برتر ايران باشم.

مهرزاد معدنچي در مورد آخرين شرايط خود و تيم الاهلي امارات تصريح كرد: بعد از ماه مبارك رمضان مي‌توانيم با قدرت در ليگ امارات شركت كنيم. من به هيچ وجه مصدوميت ندارم و كاملا سرحال و آماده مي‌توانم در خدمت الاهلي باشم تا به مسئولان اين باشگاه ثابت كنم كه در جذب من اشتباه نكردند.
وي در مورد اين كه آيا از باشگاه لاتزيو ايتاليا پيشنهاد داشته است يا خير، گفت: علاوه بر لاتزيو از چند تيم خارجي ديگر نيز پيشنهاد داشتم كه به دليل اينكه نمي‌خواستم در اين مورد بازارگرمي كنم، مصاحبه‌اي انجام ندادم؛ ضمن اين كه براي فصل جاري با مشاوره‌اي كه انجام دادم تصميم گرفتم در الاهلي ماندگار شوم.
معدنچي درباره شرايط الاهلي اظهار داشت: با توجه به اين كه سه سال است در ليگ امارات هستم اين باشگاه را بسيار حرفه‌اي مي‌بينم. آنها امسال در ليگ قهرمانان آسيا و جام باشگاه‌هاي جهان حضور دارند كه اين مسابقات مي‌توانند سكوي پرتاب من به بهترين تيم‌هاي اروپا باشد. اميدوارم از اول فصل با الاهلي شروع خوبي داشته باشم.
اين بازيكن ملي پوش درباره بازگشت به پرسپوليس در ابتداي فصل تاكيد كرد:

در فصل نقل و انتقالات حرف زياد است. من با انصاري‌فرد در مورد بازگشتم به پرسپوليس صحبت كردم و حتي به 60 درصد توافق هم رسيديم كه به پرسپوليس برگردم. با اين حال در صحبتي كه با مسئولان الاهلي و سرمربي اين تيم شد، صلاح ديدم امسال هم در اين تيم بمانم؛ اما باز هم اعلام مي‌كنم در صورت بازگشت به ايران، تيم اول و آخر من پرسپوليس خواهد بود.
وي در مورد حركات ناپسندي كه در ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بوسني انجام داد، يادآور شد: در فوتبال برخورد زياد است و در آن ديدار بوسني هم دوست نداشت بازي را واگذار كند. خوشحالم كه اين سئوال را از من پرسيديد؛ زيرا در ايران صحبت‌هاي زيادي در اين مورد شده و لازم است اين توضيح را بدهم كه در ديدار با بوسني، هافبك راست حريف كه با من درگير شد لقبي را به من داد كه باعث واكنش من شد.


معدنچي افزود: شايد شما در تصاوير تلويزيوني به خاطر شيطنت تلويزيون بوسني، حركتي كه روي من انجام شد را نديديد و فقط حركت من را ديديد؛ با اين حال كار من اشتباه بود و بابت آن عذرخواهي مي‌كنم. ضمن اين كه اين ديدار به گونه‌اي بود كه لازم بود با قدرت ظاهر شوم؛ زيرا ما نبايد در ديدارهاي دوستانه بازي را واگذار كنيم و برگرديم.
اين بازيكن با اشاره به اينكه درسي به بوسني داديم كه هيچ‌گاه آن را فراموش نخواهد كرد، ادامه داد: بازيكنان بوسني نفرات ما را طوري زدند كه پس از بازي ساق 6 بازيكن ما سياه بود. براي ما مهم اين است كه تيم ملي نتيجه بگيرد تا براي بازي‌هاي رسمي خود را آماده كند. من با كسي دعوا ندارم، اما علاقه هم ندارم با لباس تيم ملي كتك خورده و بازنده باشم.
هافبك اسبق پرسپوليس در مورد ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الكرامه سوريه، خاطرنشان كرد: اين وظيفه من بود تا به ورزشگاه بيايم و اين بازي را از نزديك تماشا كنم. البته پرسپوليسي‌ها به دليل سفر به امارات و ديداري كه با صبا برگزار كرده بودند، خسته بودند، اما نبايد از درخشش حقيقي گذشت كه در ضربه‌هاي پنالتي خوب عمل كرد و باعث برتري پرسپوليس شد.
معدنچي گفت: اميدوارم پرسپوليس مقابل النصر كه تيمي خطرناك است پيروز شده و قهرمان اين تورنمنت شود. دوست دارم قبل از اين كه به پرسپوليس برگردم اين تيم قهرمان ليگ برتر ايران شود.
وي عنوان كرد: از اين كه يك بار ديگر پرسپوليسي‌ها را ديدم خوشحالم و فكر مي‌كنم بازيكنان پرسپوليس متوجه شده باشند كه من در چه آب و هوايي فوتبال بازي مي‌كنم و در اين شرايط سخت مورد علاقه اماراتي‌ها هم هستم. شرايط امارات هميشه خاص و فوتبال بازي كردن در آن سخت است و بعضي‌ها خيال مي‌كنند ما در حال تفريح در زمين فوتبال هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)