مرجع خبری پرسپولیس:هافبك تيم ملي فوتبال گفت: واقعا برخي چيزها كه نوشته بودند اشتباه بود و من در محوطه اطراف كمپي كه در اتريش بوديم چيزي به نام گاوداري نديدم.

 

 

مهرزاد معدنچي عنوان كرد: بعد از اردوي استيل‌آذين در اتريش با هماهنگي انجام شده به اردوي تيم ملي ملحق شدم كه متاسفانه در اولين بازي دوستانه تيم ملي عضله ران پاي من دچار كشيدگي شد. به همين دليل به مدت 4 روز مجبور شدم به تمرينات انفرادي بپردازم و فقط فيزيوتراپي و آب درماني كردم.

بازيكن استيل‌‌آذين افزود: ‌پس از اين ماجرا مسئولان باشگاه استيل‌آذين تماس گرفتند و خواستار برگشت من به ايران شدند كه خوشبختانه با اين موضوع موافقت شد و به همراه كريمي به ايران برگشتم.

 

 

معدنچي در خصوص اردوي تيم ملي در اتريش گفت: اردوي نسبتا خوبي بود. 3 بازي دوستانه انجام داديم كه من در 2 ديدار حضور داشتم. در يك مسابقه بازي كردم و در ديگري فقط نظاره‌گر شدم. بازي‌هاي بدي نبود اما در ديدار دوم به مراتب بهتر از بازي اول بازي كرديم و دليلش اين بود كه بازيكنان تا حدودي از شرايط بدنسازي تيم خود خارج شده و راحت‌تر بازي كردند. در مجموع اردوي خوبي در اتريش داشتيم.

معدنچي در خصوص آخرين وضعيت خود گفت: از ديروز نرم دويدن را شروع كردم و فكر كنم دو روز بايد با احتياط تمرين كنم. سپس تمرينات سرعتي خود را دنبال خواهم كرد تا به بازي با فولاد برسم اما وضعيتم در خصوص بازي با فولاد 50 به 50 است كه آيا در بازي بازي خواهم كرد يا خير.

معدنچي در جواب اين سؤال كه آيا قرار گرفتن ستاره‌ها در استيل‌آذين مشكل‌ساز نخواهد شد، گفت: طبيعي است كار براي ما سخت خواهد بود. بازيكنان خوبي داريم كه چند سال در ليگ ايران در كنار هم قرار گرفتند و تجربه‌هاي خوبي دارند. مي‌توانيم تيم خوبي داشته باشيم اما رمز موفقيت استيل‌آذين بايد رفاقت باشد. بازيكنان اسمي داريم و مطمئنا رفاقت به ما كمك مي‌كند كه قهرمان شويم در غير اين صورت شايد به مشكل بخوريم.

معدنچي در جواب اين سؤال كه چرا به پرسپوليس نرفتيد، تصريح كرد: بعد از 3 سال به ايران آمدم و انگيزه بسيار بالايي در ليگ دهم دارم. نمي‌خواستم در مورد اين موضوع حرف بزنم اما صحبت‌هايي با پرسپوليس كردم ولي به توافق نرسيديم. مشكل من به هيچ عنوان مالي نبود و پس از صحبت‌هايي كه با مسئولان اين باشگاه داشتم يك باره به من اعلام شد كه پرسپوليس جاي خالي ندارد. دوست داشتم به پرسپوليس بروم اما مجبورم الان با توجه به قراردادي كه با استيل‌آذين دارم فقط به اين تيم فكر كنم. با توجه به قراردادي كه با استيل‌آذين دارم سعي خواهم كرد يكي از سال‌هاي رويايي خودم را در اين تيم داشته باشم.

بازيكن استيل آذين يادآور شد: براي پرسپوليس كه در آسيا بايد حاضر شود از صميم قلب آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم در ادامه كار روند صعودي داشته باشد.

معدنچي در پايان در جواب اين سؤال كه آيا حواشي‌هاي اتريش را تائيد مي‌كنيد يا نه گفت: اردوي خوبي داشتيم و واقعا برخي چيزها كه نوشته بودند اشتباه بود اما من در مورد اين موضوع اصلا حرف نمي‌زنم. فقط مي‌گويم شخصا در محوطه اطراف كمپي كه در اتريش بوديم چيزي به نام گاوداري نديدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)