پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت: دایی حرفش را رک می زند و برخلاف گل محمدی اگر به دردش نخورم، می گوید.

مهرزاد معدنچی درباره شرایطش اظهار داشت: متاسفانه فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم. کاش نیم فصل دوم در پرسپولیس نمی ماندم. من با یحیی گل محمدی صحبت کرده بودم و قرار بود از من استفاده کنم اما او به یکباره مارکو پروویچ را آورد و من اگر می دانستم قرار است یک هافبک خارجی به پرسپولیس بیاید هرگز نمی ماندم.

وی ادامه داد: من و یحیی با هم قول و قرارهایی داشتیم اما او حتی اجازه تمرین کردن هم به من نداد. متاسفانه برخوردی که او با من، کاظمیان، کریمی و مهدوی کیا که بزرگان تیم بودیم انجام داد اصلا درست نبود. او کاظمیان را نمی خواست اما به من گفت برو به جواد بگو او را نمی خواهم. این رفتار درست نیست.

هافبک فصل گذشته پرسپولیس همچنین گفت: زمانی که در تیم ملی با یحیی همبازی بودیم از نظر شخصیتی او را بسیار قبول داشتیم اما نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد. عده ای می گویند دستیارش این تصمیمات نادرست را می گرفت اما نمی توان به کسی تهمت زد. به هر حال هرچه بوده گذشته و باید به فکر آینده باشم.

او درباره آینده اش تاکید کرد: من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و هنوز تکلیفم مشخص نیست. با حضور دایی شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد اما نمی دانم او مرا می خواهد یا نه. خیالم راحت است که دایی حرفش را رک می زند و برخلاف گل محمدی اگر به دردش نخورم، می گوید.

معدنچی درباره پیشنهاد فجرسپاسی افزود: باشگاه فجرسپاسی با مدیرعامل پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه ام نامه نگاری کرده است. آنها مرا می خواهند اما من دوست دارم در پرسپولیس بمانم به شرطی که شرایط برای بازی کردنم مهیا باشد. باید با دایی هم صحبت کنم و بعد در باره آینده ام تصمیم بگیرم.

 

جهت دریافت خبرهای پرسپولیس کد 2005977 را از خط همراه اول به شماره 201414 پیامک کنید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)