مرجع خبری پرسپولیس : مصاحبه مهدوي‌كيا عليه استيلي باعث شد تا اين روزها بازيكنان ديگر هم از اين موقعيت استفاده و درباره نحوه برخورد پرسپوليسي‌ها صحبت كنند.

مهرزاد معدنچي در اين ارتباط مي‌گويد: «من در روزنامه‌ها پرسپوليسي شده‌ام اما هيچكدام از مسئولان باشگاه پرسپوليس با من تماسي نداشتند. هيچ فرد مسوولي از باشگاه پرسپوليس به من زنگ نزده. البته مذاكره‌اي با مديران اين باشگاه براي پيوستن به اين تيم نداشتم اما دوستان نزديك حميد استيلي چند بار تماس گرفت.»

معدنچي ادامه مي‌دهد: «دوستان استيلي از من خواستند صبر كنم اما نمي‌دانم چرا از باشگاه با من تماس نمي‌گيرند و مذاكره نمي‌كنند چون در فوتبال حرفه‌اي اين مسائل را نداريم كه دوست مربي زنگ بزند اما از باشگاه هيچ خبري نشود. احتمالا مديران پرسپوليس مي‌خواهند وقتي كه من با تيمي رسما قرارداد بستم به همه اعلام كنند ما به دنبال معدنچي بوديم و او صبر نكرد و از اين حرف‌ها! دقيقا همان حرف‌هايي را كه بعد از قرارداد مهدوي‌كيا با داماش زدند، مي‌خواهند به من بگويند.»

هافبك فصل گذشته استيل‌آذين با انتقاد از پرسپوليسي‌ها مي‌گويد: «شايد آنها فكر مي‌كنند چون ما قلبا دوست داريم به پرسپوليس برويم و اين مسأله را هم اعلام كرده‌ايم مي‌خواهيم خودمان را به اين تيم تحميل كنيم در صورتي كه ما واقعا پرسپوليس را دوست داريم و به خاطر هواداران اين تيم مي‌خواهيم به سرخپوشان كمك كنيم. شايد هم مسوولان محترم باشگاه فكر مي‌كنند ما بدون تيم هستيم و ابتدا به دنبال گزينه‌هاي خود هستند و در آخر مي‌خواهند با ما مذاكره كنند اما محض اطلاع آنها بايد بگويم 2 پيشنهاد خوب دارم كه يكي از امارات است و ديگري داخلي بنابراين تا آخر همين هفته يكي از آنها را انتخاب مي‌كنم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)