بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تاثیر گاریدو در پرسپولیس مشخص است و او در این فصل اتفاقات خوبی را رقم می‌زند.

مهرزاد معدنچی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم با پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا گفت: پرسپولیس اگرچه خیلی زود به گل رسید اما خوب بازی نکرد. فکر می‌کنم بازی با استقلال دیدار سنگینی بود چرا که پرسپولیس فشار زیادی روی این تیم گذاشته بود و از بالا استقلال را پرس می‌کرد. به نظر می‌رسید بازیکنان خسته هستند و این بازی تحت تاثیر دربی بود. با این شرایط با توجه به گل زودهنگامی که زده شد به نظرم می‌توانستند بهتر بازی کنند و به پیروزی برسند.

وی در واکنش به این سوال که آیا پرسپولیس برای صعود از دور گروهی شانسی دارد یا نه اظهار داشت: با تساوی مقابل پاختاکور آن هم در خانه به نظرم شرایط برای پرسپولیس سخت شد اما من فکر می‌کنم هنوز چیزی برای آنها تمام نشده و این تیم می‌تواند صعود کند. پرسپولیس نشان داده تیم با برنامه و خوبی است و سرمربی این تیم نیز تفکرات خود را به خوبی به اجرا می‌گذارد. فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی شرایط این تیم بهتر می‌شود و پرسپولیس می‌تواند شرایط خود را برای صعود مهیا کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد خوان کارلوس گاریدو سرمربی این تیم اذعان داشت: این مربی سابقه حضور و کار در لیگ عربستان را داشته و فکر می‌کنم اطلاعات کافی و خوبی از فوتبال ایران دارد. از همان ابتدا نشان داد مربی کار بلد و با تجربه‌ و تاکتیک‌پذیری است. در این چند هفته که از رقابت‌های لیگ برتر گذشته، او این موضوع را به خوبی نشان داده و به نظرم پرسپولیس امسال تیم خوب و با برنامه‌ای در اختیار دارد. از بازی‌هایی که این تیم به نمایش گذاشته این موضوع به خوبی مشخص است و این تاثیر حضور گاریدو در پرسپولیس است. به نظرم با این مربی در این فصل اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

مربی فجرسپاسی در خصوص بازگشتش به این تیم اظهار داشت: دو فصل پیش محمدحسین مفتاحی مدیرعامل وقت تیم فجر قبل از اینکه مهدی رجب‌زاده را به عنوان سرمربی انتخاب کند با من صحبت کرد و از من مشورت گرفتند. رجب‌زاده نیز قبل از اینکه به شیراز بیاید با من تماس‌هایی داشت که ما باعث خیر شویم و پای او به باشگاه فجرسپاسی باز شود. من هنوز پیام‌های او را دارم که از من خواست که برای دیدار با رئیس هیات مدیره باشگاه پا در میانی کنم. باشگاه هم از من در مورد او سوال کرد من گفتم مهدی یک زمان بازیکن تیم بوده و می‌تواند انتخاب خوبی باشد. متاسفانه وقتی سرمربی فجر شد همه چیز را از یاد برد. البته این طبیعی است که کسی به تیمی می‌رود کادر خود را دارد و با آنها کار می‌کند.

وی افزود: بعد از ناکامی تیم فجرسپاسی در فصل گذشته در راه صعود به لیگ برتر آنهم در شرایطی که به نظرم کار راحت‌تری برای صعود داشت و می‌شد با اختلاف صعود کند، مدیریت باشگاه تصمیم به تغییرات گرفت و با انتخاب پیروز قربانی به سراغ اهداف جدید رفت. با نظر مدیریت باشگاه و سرمربی تیم از من خواست به کادرفنی ملحق شوم و قربانی گفت من به هر شهری که می‌روم مربی بومی می‌خواهم. بعد از جلساتی که با هم داشتیم او به من لطف کرد و من را انتخاب نمود و خیلی خوشحال هستم این انتخاب را کردم و در کنار او کار می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)