هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: به من گفتند به خاطر پول از پرسپولیس شکایت کن اما من این کار را نکردم.

مهرزاد معدنچی در مورد بازی فردای فجرسپاسی و پرسپولیس گفت: این مسابقه برای ما راحت نیست. پرسپولیس بعد از شکست سپاهان شرایط خوبی دارد و دوباره به کورس قهرمانی برگشته است.

وی ادامه داد: در این فصل امتیازات خانگی زیادی را از دست داده‌ایم و دیگر نباید این اتفاق رخ دهد. دیگر جای اشتباه کردن و امتیاز از دست دادن نداریم و باید در 5 بازی پایانی خود که حکم فینال را دارد حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم.

هافبک فجرسپاسی در پاسخ به این سوال که آیا تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس در روند این تیم اثرگذار است، اظهار داشت: قطعاً این موضوع تاثیر خاص خودش را دارد. باید از این فرصت استفاده کنیم و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها تمرکز لازم را ندارند امتیاز بازی با این تیم را به دست بیاوریم.

معدنچی با بیان این مسئله که بازیکنان فجر به دنبال 3 امتیاز بازی با پرسپولیس هستند، تاکید کرد: برای ما مساوی و باخت فرقی ندارد و فقط باید آنقدر تهاجمی بازی کنیم که 3 امتیاز را بگیریم.

هافبک فجرسپاسی در خصوص اینکه آیا مقابل پرسپولیس به میدان تصریح کرد: هنوز مشخص نیست اما روزهای خوبی در این تیم داشتم و به نوعی بهترین سال‌ها و خاطراتم از دوران حضور در پرسپولیس است. هنوز با خاطراتم زندگی می‌کنم و به خاطر همین پرسپولیس همیشه برای من قابل احترام است.

وی در مورد اینکه آیا به سمت نیمکت پرسپولیس خواهد رفت، گفت: هیچ مشکلی با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس ندارم. خوشبختانه آنهایی که من را از نظر مالی اذیت کردند از پرسپولیس رفتند. نمی‌خواهم بگویم سرمن کلاه گذاشتند اما فقط دروغ و بدقولی شنیدم.

معدنچی ادامه داد: از زمان رویانیان 190 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم اما به احترام هواداران هیچ وقت حرفی نزدم. زمانی که از پرسپولیس جدا شدم دیگر رویانیان جواب من را نداد و دفتردار ایشان هم دیگر پاسخ من را نداد. وقتی از آقایان پولم را طلب کردم گفتند پول تو در لیست طلبکاران باشگاه است و می‌توانی از پرسپولیس شکایت کنی که من این کار را انجام ندادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)