دوئل پرسپولیس و استیل آذین در فصل نقل و انتقالات

مرجع خبری پرسپولیس : كشمكش و رقابت در طول فصل بين پرسپوليس و استيل‌آذين ادامه داشت و به نظر مي‌رسد اين رقابت در ابعادي وسيع‌تر در بازار نقل و انتقالات نيز ادامه داشته باشد.

 

 هرچند كه بعيد است پرسپوليس بتواند با سقف قرارداد 400 ميليوني‌اش از پس استيل‌آذين و خريدهاي هنگفتش بربيايد و از حالا مي‌توان اين تيم را شكست خورده دوئل نقل و انتقالات ناميد اما شايد بزرگي پرسپوليس و جذابيت حضور در اين تيم كاري كند ستاره‌ها، پيراهن قرمز با پول متوسط را به پيراهن قرمز با پول زياد ترجيح بدهند.

دو سه روزي است شايعه شده پرسپوليس و استيل‌آذين هر دو روي مهرزاد معدنچي و جواد كاظميان كه از فوتبال امارات بيرون آمده‌اند، زوم كرده‌اند و بر سر جذب آنها رقابت دارند اما از آنجايي كه علي دايي اعتقاد زيادي به جواد كاظميان ندارد شايد اين بازيكن سر از تيم رقيب دربياورد.

 

 

البته ماندن يا نماندن علي كريمي در استيل‌آذين هم مي‌تواند در اين اتفاق تاثيرگذار باشد، به طوري كه شايد رابطه خوب كريمي با اين دو لژيونر آنها را استيل‌آذيني كند. از طرفي گفته مي‌شود جواد كاظميان، كريم باقري را واسطه كرده تا در اين باره با علي دايي صحبت كند و كاظميان بعد از سال‌ها به تيم محبوبش بازگردد. از طرفي احتمال بازگشت معدنچي به پرسپوليس هم زياد است چرا كه نام او در ليست دايي ديده مي‌شود، هر چند بايد ديد مبلغ درخواستي مهرزاد از سرخ‌ها چقدر خواهد بود و بالاخره استيل‌آذين در اين جنگ پيروز مي‌شود يا پرسپوليس؟

 

منبع: ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)