پرسپولیس نیوز : هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر برای فصل آینده پیشنهادی نداشته باشم در خانه می‌نشینم.

مهرزاد معدنچی درباره اینکه نامش در فهرست بازیکنان مورد نظر علی دایی برای فصل آینده نیست، اظهار داشت: تقریبا می‌دانستم که در فهرست دایی حضور ندارم. در حال حاضر باید به فکر تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس باشم.

وی در خصوص پیشنهادهایش برای فصل آینده، عنوان کرد: از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم، حتی با مسئولان فجر هم برای حضور در این تیم صحبتی نداشته‌ام. البته اگر برای فصل آینده پیشنهادی نداشته باشم در خانه می‌نشینم.

هافبک پیشین پرسپولیس ادامه داد: 120 میلیون از پرسپولیس طلب دارم که باید آن را تسویه کنم، البته با شیرینی در این مورد صحبت کرده‌ام و قرار شده بعد از بازگشت ایشان از اردبیل در این مورد صحبت کنیم.

معدنچی ضمن تاکید بر اینکه تیم ملی ایران مقابل قطر بازی دشواری خواهد داشت، تصریح کرد: متاسفانه کار خود را برای صعود به جام جهانی سخت کرده‌ایم وگرنه در یکی از ساده‌ترین گروه‌های مقدماتی قرار داشتیم و می‌توانستیم به همراه کره جنوبی به جام جهانی صعود کنیم.

وی تصریح کرد: این بازی مهمترین مسابقه تیم ملی است، چون قطر مدعی صعود به جام جهانی است اما ما هم 3 امتیاز را می‌خواهیم. درست است که قطر میزبان تیم ملی است اما کشورهای عربی همیشه از فوتبال ما می‌ترسند. واقعا اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند فوتبال ما نابود می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)