مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال الشعب امارات گفت: امیدوارم مصدومیتم آخرین بدشانسی‌ام باشد.

 

مهرزاد معدنچی در مورد آخرین وضعیت پای خود اظهار داشت: یکماه دیگر در تهران نوبت دارم و باید پایم را نشان دهم. عصا را به زودی کنار می گذارم و اکنون هم در حال فیزیوتراپی هستم.

وی در مورد قراردادش با الشعب گفت: آنها از اینکه چنین اتفاقی برایم افتاد ناراحت شدند اما مشکلی با من نداشتند و حتی حق و حقوقم را دادند و نامم را هم از لیست خارج نکردند اما با هم به توافق رسیدیم اگر تا سه ماه دیگر پایم بهبود پیدا نکرد نامم از لیست خارج شود البته پزشکم به من گفته تا یک ماه و نیم دیگر می توانم تمرینات را شروع کنم.

معدنچی با بیان اینکه پس از این مصدومیت در شرایط روحی خوبی بسر نمی برده است، عنوان کرد: یک سال و نیم است که بد می آورم. هم تیم ملی را از دست دادم و در استیل آذین هم فصل خوبی نداشتم. اکنون در الشعب هم چنین اتفاقی برایم افتاده است. امیدوارم این آخرین بدشانسی من باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص حضور احتمالی دنیزلی به این تیم گفت: موقعی که با تیم الشعب به ترکیه رفته بودم با دنیزلی ملاقاتی داشتم. او برخورد گرمی با من داشت. نمی دانم دنیزلی می آید یا نه اما مطمئن هستم که او می تواند تیم خوبی درست کند. مشکل پرسپولیس اینک بازیکن نیست. سبک دنیزلی را هواداران این تیم دوست دارند. زمانی که او سرمربی پرسپولیس بود بدشانسی آورد. اگر در یک بازی سه گل می خوردیم در بازی بعدی ۹۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. دنیزلی نمی گذارد تیم به بحران برود.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کند دنیزلی در پرسپولیس اسیر حاشیه شود، گفت: چنین چیزی خیلی بعید است. او در فوتبال به هیچ کسی باج نمی دهد. او به نظم اهمیت می دهد و اجازه نمی داد لیدر در اتوبوس یا کنار تیم باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)