مرجع خبری پرسپولیس : مهرزاد معدنچی، لژیونر ایرانی فوتبال امارات که این چند وقت در لیست تمام مربیان تیم ملی بوده، امیدوار است بر خلاف دوره های قبلی به خصوص زمان دایی جایگاه مناسبی در تیم ملی پیدا کند و با افشین قطبی به آفریقای جنوبی برود .

pnnc: ليگ امارات هم كه روزهاي پاياني‌اش را پشت‌سر مي‌گذارد؟

بله، يكشنبه هفته آينده اين فصل هم تمام مي‌شود.

pnnc: از فصلي كه گذشت بگو. اين فصل براي مهرزاد معدنچي خوب بود يا بد؟

نه مي‌توانم بگويم خوب بود و نه مي‌توانم بگويم بد. در كل فصل متعادلي را پشت‌سر گذاشتم. امسال من به شخصه درگير مسايل غير‌فوتبالي بودم و نتوانستم آنطور كه بايد و شايد فوتبال بازي كنم.

pnnc : درگير چه مسايل غيرفوتبالي بودي؟

به هر حال ابتداي فصل با بوناچيچ بر سر تغيير پست مشكلاتي داشتم و جدا از اين هم تيم ما اين فصل چند تغيير اصلي داشت.در كل از عملكردت راضي بودي؟با توجه به اينكه اين فصل هافبك چپ بازي كردم فكر كنم آمار بدي نداشتم اما اگر بخواهيم نسبت به فصل قبل بررسي كنيم، عملكرد خوبي نداشته‌ام.

pnnc: نتايج النصر را چطور ارزيابي مي‌كني؟

در مجموع فكر مي‌كنم عملكرد بدي نداشته‌ايم. ما اگر در هفته آخر سه امتياز را بگيريم، پنجم مي‌شويم كه تا حد زيادي قابل قبول است.

pnnc: با النصر تا چه زماني قرارداد داري؟

بعد از بازي يكشنبه قراردادم تمام مي‌شود.

pnnc: چه برنامه‌اي براي آينده داري؟

هنوز كه تصميم خاصي نگرفته‌ام. من بايد بعد از بازي يكشنبه به اردوي تيم‌ملي بيايم تا آماده بازي با كره شوم، به همين دليل تمام تمركزم را فعلا روي تيم‌ملي گذاشته‌ام و بعد از بازي‌هاي تيم‌ملي در خصوص آينده‌ام تصميم مي‌گيرم.

pnnc: قصد بازگشت به ايران را داري يا مي‌خواهي در امارات به فوتبالت ادامه دهي؟

من پارسال خيلي راحت گفتم در امارات به فوتبالم ادامه مي‌دهم اما امسال نمي‌توانم در حال حاضر صحبت كنم چرا كه اهدافي دارم و بايد بعد از بررسي آنها تصميم بگيرم.

pnnc: داستان بازگشتت به پرسپوليس تا چه حد صحت دارد؟

يكسري صحبت‌هايي با من در اين رابطه انجام شده اما هنوز اين مذاكرات رسميت پيدا نكرده است.

pnnc: دوست داري به پرسپوليس برگردي؟

اگر قرار باشد روزي به فوتبال ايران برگردم و پرسپوليس من را بخواهد بدون هيچ ترديدي به اين تيم مي‌پيوندم. همانطور كه گفتم صحبت‌هايي با من شده اما نه به‌طور جدي.

pnnc: از اين بحث‌ها خارج شويم. اين‌بار هم به تيم‌ملي دعوت شدي ?

من اين چند وقت به جز بازي كره‌جنوبي در تيم‌ملي بوده‌ام، اين‌بار هم با تمام وجود در خدمت تيم‌ملي كشورم هستم.

pnnc: نظرت در مورد ليست 41 نفره قطبي چيست؟ اين حركت را منطقي مي‌داني؟

فكر كنم با توجه به زمان كوتاهي كه قطبي در اختيار دارد، اين حركت مورد تاييد باشد. در حال حاضر اكثر بازيكنان شايسته دعوت شده‌اند تا قطبي افراد مورد نظرش را از نزديك ببيند و بعد آنها را انتخاب كند.

pnnc: فكر نمي‌كني اين ليست در ادامه مشكل‌ساز و حاشيه‌ساز شود؟

بالاخره هر ليستي اعلام شود حاشيه هم در ادامه‌اش به وجود مي‌آيد، اصلا اين حاشيه‌ها در فوتبال نباشد، فوتبال حال نمي‌دهد.

pnnc: در زمان دايي كه نتوانستي جايگاه ثابتي براي خودت پيدا كني، فكر مي‌كني قطبي به تو اين فرصت را بدهد؟

من در زمان دايي تنها لژيونري بودم كه از امارات دعوت مي‌شدم چون او به ليگ اين كشور هيچ اعتقادي نداشت. من فكر مي‌كنم همين اعتقاد دايي بود كه من را نيمكت‌نشين كرد. من در بازي‌هايي كه براي تيم‌ملي دايي بازي كردم به نظر كارشناسان عملكرد قابل قبولي داشتم اما به هر حال دايي افكارش اجازه نداد من بيشتر بازي كنم.

pnnc: حالا فكر مي‌كني اين اعتقاد دايي درست بوده است؟

من به نظر دايي احترام مي‌گذارم اما اگر الان به نتايج ليگ قهرمانان آسيا نگاه كنيم خيلي راحت به سطح دو ليگ ايران و امارات پي مي‌بريم. من قبول دارم فوتبال ملي ما خيلي قوي‌تر از امارات است اما در سطح باشگاهي اگر سطح فوتبال امارات بالاتر نباشد، پايين‌تر هم نيست. بازي‌هاي آسيايي نشان داد كه ما بايد به جاي حرف زدن، بيشترعمل كنيم.

pnnc: حالا ما با قطبي به جام‌جهاني مي‌رويم؟

به هر حال ما شانس صعود داريم اما همه‌چيز به ديدار با كره‌شمالي بستگي دارد. پيروزي در آن بازي شرايط را به نفع ما تغيير مي‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)