هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: پرسپولیس با برنامه‌ریزی زیبایی که انجام داد باعث شد تا قراردادم را فسخ کنم و دیگر جوابم را ندادند.

به گزارش فارس، مهرزاد معدنچی پس از شکست یک بر صفر فجر سپاسی مقابل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تیمشان ضدفوتبال بازی می‌کرده عنوان کرد: اینگونه نبود در صحنه‌ای آرنج بازیکنمان به مهاجم پرسپولیس برخورد کرد و او هم پس از او بلند شد. ما به دنبال این موضوع نبودیم. آمده بودیم که امتیاز بگیریم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم.

وی افزود: می‌توانستیم در این بازی بازنده نباشیم. دو موقعیت گل هم داشتیم که با بدشانسی به گل تبدیل نشد. به هر حال به بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

هافبک فجر سپاسی در مورد اینکه پیش از شروع بازی به سمت نیمکت سرخپوشان نرفت خاطرنشان کرد: زمانی که من قصد داشتم به سمت نیمکت بروم هیچ کدام از کادر فنی پرسپولیس روی نیمکت نبودند. دایی و شیرینی به سمت جانبازان رفته بودند و در بین دو نیمه من به سمت آنها رفتم. مشکلی ندارم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس پولم را نداده اما دلخور نیستم. با برنامه‌ریزی زیبایی که کردند باعث شدند قراردادم را فسخ کنم و دیگر جواب ما را ندادند. من سال 86 هم از باشگاه طلب داشتم اما هیچگاه از پرسپولیس شکایت نمی‌کنم چون این تیم را دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)