مرجع خبری پرسپولیس: مهرزاد معدنچي پس از پشت‌سرگذاشتن يك فصل موفقيت‌آميز در امارات با چند پيشنهاد جالب توجه مواجه شد ولي سرانجام به الاهلي پيوست. چند تيم مطرح امارات به دنبال جذب معدنچي بودند از طرفي پرسپوليس هم با اين بازيكن مذاكره كرده بود ولي مهرزاد در نهايت به پيشنهاد تيم سرخ‌پوش دبي پاسخ مثبت داد. معدنچي مي‌گويد: «دوست داشتم براي پرسپوليس بازي كنم ولي شرايط الاهلي خيلي خوب بود.»

چرا الاهلي را انتخاب كردي؟
من از دو تيم ديگر هم پيشنهاد داشتم ولي نمي‌خواستم وقت حضور در ليگ قهرمانان آسيا و جام باشگاه‌هاي جهان را از دست بدهم. وقتي اين پيشنهاد به من داده شد خيلي از آن استقبال كردم و حتي الشباب و يك تيم ديگر پول بيشتري به من مي‌دادند ولي تصميم گرفتم به الاهلي بروم. اين تيم قهرمان امارات است و مثل پرسپوليس قرمزپوش است و طرفداران زيادي دارد.كمتر فوتباليستي پيدا مي‌كنيد كه از پيشنهاد الاهلي به سادگي عبور كند.

 مسئولان الاهلي به غير از تو به دنبال بازيكني ايراني ديگر هستند؟
خير. آنها پس از جدايي سزار هافبك برزيلي، من را جذب كردند و دو بازيكن خارجي ديگري دارند كه مصري و برزيلي هستند.

چند روز پيش با انصاري‌فرد مذاكره كردي، چرا به پرسپوليس نيامدي؟


من با انصاري‌فرد حرف نزدم و مديربرنامه‌هايم با او مذاكره داشت ولي قبلا گفته بودم كه در ايران فقط براي پرسپوليس بازي خواهم كرد. دوست داشتم به اين تيم برگردم ولي فوتبال حرفه‌اي شده و من بايد بهترين تصميم را مي‌گرفتم.پرسپوليس را خيلي دوست دارم ولي شرايط الاهلي از همه لحاظ بهتر بود و هر كس با پيشنهاد اين باشگاه مواجه شود شايد چشم بسته قرارداد امضا كند. هر فوتباليستي جاي من بود الاهلي را به پرسپوليس ترجيح مي‌داد.

قرار است در الاهلي به عنوان مهاجم بازي كني؟
خير، من در اين مورد با سرمربي و مسئولان باشگاه حرف زدم و به عنوان هافبك چپ بازي خواهم كرد.

از اروپا پيشنهادي نداشتي؟
براي بازي كردن در اروپا بايد در تيم ملي موقعيت خوبي داشته باشم. من از اروپا هيچ پيشنهادي نداشتم.

گفت‌وگو: كريم اعظمي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)