با وجود مشکلاتی که در مسیر فروش بلیت مجازی برای بازی سوپرجام پیش آمد و مانع از مشارکت میلیونی هواداران گردید، این بار هم شاهد همراهی غرور برانگیز طرفداران با تیم و باشگاه محبوب‌شان بودیم که این اتفاق خاص در فوتبال ایران، جای قدردانی و تشکر دارد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تعداد یازده هزار و ۵۵ نفر از هواداران در طرح خرید بلیت مجازی شرکت کردند و این در حالی بود که هم‌زمان شدن بازی با ایام انتخابات و مشکلات پیامکی، در عمل مانع از مشارکت بسیاری از هواداران شد. در این ارتباط، تماس‌ها و ارتباط‌های بسیاری با باشگاه برقرار گردید که نشان داد حجم استقبال بیش از عدد ثبت شده بود. از سوی دیگر، در مقاطعی استقبال هواداران باعث اختلال و توقف سیستم‌های مجری پروژه شد که این مساله برای آینده مرتفع می‌شود.

در چنین شرایطی مشارکت فعلی در اولین گام، برای پرسپولیس امیدبخش و غرورآفرین بود.

بر این اساس باید به اطلاع هواداران برسانیم؛ ۴ هزار و ۹۵۲ نفر از مشارکت کنندگان اقدام به خرید بلیت ۵۰ هزار تومانی، یک هزار و ۹۹۴ مفر اقدام به خرید بلیت ۳۰ هزار تومانی و ۴ هزار و۱۰۹ نفر اقدام به خرید بلیت ۱۵ هزار تومانی کردند.

باشگاه پرسپولیس ضمن قدردانی و تشکر دیگرباره از همه عزیزانی که برای خرید بلیت اقدام کردند، اعم از این که موفق به انجام این امر شدند یا نه؛ بابت مشکلات پیش آمده برای هواداران در این مسیر، مراتب عذرخواهی خود را اعلام می‌دارد. در این ارتباط، هرچند مشکلات پیش آمده از سوی باشگاه نبود ولی در هماهنگی با بخش‌های ذیربط، تلاش خواهد شد تا نسبت به رفع موانع و تسهیل مشارکت، اقدام شود.

همان‌طور که وعده داده شده بود، از میان نفراتی که در این طرح شرکت کرده بودند، تعدادی به حکم قرعه و به نشانه قدردانی باشگاه پرسپولیس از همه هواداران، انتخاب شدند که هدایایی چون سکه بهار آزادی و پیراهن پرسپولیس تعلق گرفت. این قرعه کشی سه‌شنبه شب در محل سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس و با پخش زنده از طریق یوتیب و صفحه اختصاصی باشگاه در اینستاگرام صورت گرفت.

نام و اسامی برنده‌ها به شرح زیر است:

برنده سکه ربع بهار آزادی با خرید بلیت‌های ۱۵ هزارتومانی:

معین مهدی لموکی- عباس طهماسبی‌زاده – محمدامین نادری – محمدرضا فرهادی – بیرامی – محمدجواد ولی‌پور.

برنده سکه نیم بهار آزادی با خرید بلیت‌های ۳۰ هزار تومانی:

صادق غلامی امیرسالاری – محمد نوروزی – علیرضا گودرزی – محمدمهدی علیمردانی – میثم نوروزی – عبدالحمید اسماعیل‌پور.

برنده سکه تمام بهار آزادی با خرید بلیت‌های ۵۰ هزار تومانی:

رسول زمانی – بنفشه سماوات – سجاد رحمانی – امیر کریمیان – مریم اسماعیلی – سیدمحمدباقر خطیبی.

برنده کیت اصلی پرسپولیس:

احمد درودیان – مهدی خانی – رضا خویروی – سعیده – فریدون سرافراز – احمد عندلیب.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه، به اتفاق کاوه علی‌اسماعیلی، مدیر روابط عمومی، با توجه به درجه اهمیت موضوع و اعتماد هواداران در این برنامه حضور پیدا کردند.

برندگان به دو طریق، انتخاب شدند. در بخش اول، گوی قرعه‌کشی ملاک قرار گرفت و در بخش دوم، محمد نصرتی پیشکسوت خوشنام باشگاه، حمید مطهری مربی پرسپولیس، مهدی شیری مدافع راست تیم به همراه جعفر سمیعی مدیرعامل و سیدمجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه اقدام به انتخاب شماره کردند تا کد بلیت هواداران خوش‌شانس مشخص شود. قرار است به زودی با این برنده‌های خوش‌شانس تماس گرفته شده و نحوه دریافت جوایز به آنها توضیح داده شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز، به صورت تلفنی ضمن قدردانی از هواداران بابت مشارکت در طرح‌های اخیر، بابت مشکلات پیش آمده در جریان بلیت فروشی، عذر خواهی کردند. صدری و سمیعی سپس با اعلام این مساله که معایب مرتفع خواهد شد، در آیین قرعه‌کشی هم مشارکت داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)