مرجع خبری پرسپولیس : در پی نتایج نه چندان مطلوب سرخپوشان در لیگ 90، یک بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شد و 2 بازیکن نیز با پادرمیانی محمدرضا حیدریان در تیم باقی ماندند.

 

هفته گذشته رضا کردی بعد از ثبت پنجمین شکست تیمش در مسابقات لیگ، اعلام کرد که نام چند بازیکن را از فهرست تیم کنار خواهد گذاشت. پیش از دیدار با شهرداری ساوه، موسی حسن‌دوست را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کردیم.

این بازیکن پیش از لیگ هم مشکلاتی در تیم ایجاد کرده بود که حسین شمس با او صحبت کرد و متاسفانه دوباره تکرار شد و حالا هر تصمیمی باشگاه بگیرد، تابع خواهیم بود. 2 بازیکن دیگر را نیز می‌خواستیم از تیم کنار بگذاریم که محمدرضا حیدریان واسطه شد و با پادرمیانی وی، به آنها فرصتی دوباره دادیم.

 
**سرخپوشان که تاکنون پنج شکست، یک تساوی و یک برد در کارنامه‌شان به ثبت رسیده ، هنوز هیچ درصدی از قراردادهایشان را دریافت نکرده‌اند.

کردی با تایید این خبر گفت: جز 300 هزار تومان پاداشی که از سوی مدیرعامل به بازیکنان داده شد، بچه‌ها حتی ریالی از پول‌شان را دریافت نکرده‌اند و این در حالی است که هفته هفتم مسابقات را نیز پشت سر گذاشته‌ایم.

 
* بعد از تساوی پرسپولیس برابر شهرداری ساوه در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، کادر فنی تیم به بازیکنانش چند روز استراحت داد تا تمرینات برای پیگیری لیگ مجددا از روز دوشنبه آینده آغاز شود.

این در شرایطی است که به دلیل حضور تیم ملی فوتسال در گرندپریکس برزیل، لیگ به مدت سه هفته تعطیل خواهد بود. همچنین پرسپولیسی‌ها قصد دارند اردویی در جزیره کیش داشته باشند.

کردی در مورد این خبر گفت:‌ با صحبتی که با شرکت ارم‌کیش داشته‌ام، قرار شده تخفیف ویژه‌ای برای ما درنظر بگیرند. براین‌اساس اگر باشگاه موافقت کند و منابع لازم مالی برای این اردو در اختیارمان قرار گیرد، از روز شنبه هفته آینده در کیش اردو خواهیم زد.

این در حالی است که کادر فنی پرسپولیس پیش از این قصد برپایی اردوی خارجی در تعطیلی لیگ را داشت که مدیریت باشگاه با این درخواست موافقت نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)