مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پيشين تيم ملي فوتسال و مسئول فني تيم استيل‌آذين گفت:‌ نمي‌توانم بيشتر از چند روز ديگر منتظر استيل‌آذين باشم.


بابك معصومي اظهار داشت: هدايتي اين روزها سرش با فوتبال شلوغ است. اميدوارم هفته آينده بتوانيم در مورد فوتسال جلسه داشته باشيم تا تكليف تيم مشخص شود.

 

وي افزود: چند بازيكن در اختيار گرفته‌ايم و تمرينات هم در حال برگزاري است. در نهايت چند روز ديگر منتظر استيل‌آذين هستيم و اميدواريم تكليف تيم روشن شود. من بيش از اين نمي‌توانم به بچه‌ها قول بدهم و از آنها بخواهم در تمرينات شركت كنند و با جايي قرارداد نبندند. اگر در چند روز آينده خبري نشد، با استيل‌آذين قطع همكاري مي‌كنم.

 

معصومي با اشاره به تيم فوتسال پرسپوليس تصريح كرد: قبلا هم گفته‌ام، باز هم مي‌گويم كه اميدوارم رابطه شمسايي و حيدريان را خراب نكنند. اين دو با هم خوب هستند، اگر كسي بين آنها نفوذ نكرده و روابط را خراب نكند، پرسپوليس يك سال خيلي خوب را پيش رو دارد.

 

مسئول فني تيم فوتسال استيل‌آذين در مورد تيم ملي گفت: به عقيده من خوب است سرمربيگري تيم همچنان به عهده علي صانعي باشد و ناصر صالح را هم به عنوان مدير فني بياورند چون فكر مي‌كنم در ايران هيچ‌كسي دانش صالح را ندارد. او چند شغله نيست و اگر كنار تيم ملي باشد، دوگانگي در كارش نخواهد داشت. اين خيلي بد است كه نفراتي مثل او، خوراكچي، ابطحي و … در خانه نشسته باشند و يكي 10 جا مدير فني باشد.

 

معصومي ادامه داد: ناصر صالح آدم باشخصيتي است و من به تجربه و دانش او اعتقاد دارم، اگر او كنار صانعي قرار بگيرد، تلفيقي از جواني و تجربه در تيم ملي ايجاد خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)