مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال گفت:‌ فدراسيون درباره شمس كم‌لطفي كرد و قطعا آنها با مربي بعدي هم همين كار را انجام مي‌دهند.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس بابك معصومي مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: از اتفاقاتي كه رخ داده، واقعا متاسفم. چرا با حسين شمس اين‌طور برخورد مي‌كنند، مگر همين شمس تيم ملي را به رده چهارم دنيا نبرده است؟ ظاهرا فدراسيون فوتبال فراموش كرده كه شمس شش تا هفت طلاي آسيا كسب كرده و تيم را به رتبه چهارم جهان رسانده است. نمي‌دانم چرا در ورزش ما كساني كه زحمت مي‌كشند را كنار مي‌گذارند و به اين شكل از آنها تجليل مي‌كنند.

 

وي تاكيد كرد: اين چه برخوردي است كه با حسين شمس صورت مي‌گيرد؟ او در جهت منافع بازيكنان تيم ملي و افزايش انگيزه‌هايشان مصاحبه و از مسئولان درخواست كمك كرد. جا داشت حداقل بازيكنان تيم ملي از سرمر‌بي‌شان حمايت مي‌كردند، همان‌هايي كه روزي حداقل پنج بار با شمس تماس مي‌گرفتند و پيگير خودروهايشان بودند كه قرار بود از سازمان تربيت‌بدني دريافت كنند.

 

سرمربي پرسپوليس در ليگ دسته اول كه همراه اين تيم به ليگ برتر صعود كرد، يادآور شد: قصد مقايسه خودم با دايي و شمس را ندارم اما نمي‌دانم چرا با امثال ما اين‌طور رفتار مي‌كنند. همين بلايي كه امروز سر دايي آمده، سر من هم آوردند، بازي دادن، تهديد كردن، قلم زدن و … همين حسين شمس اگر اين افتخارات را در هر كشور ديگري به دست مي‌آورد، امروز جايگاهش اينجا نبود. ما اصلا به منزلت مربي توجه نمي‌كنيم. او مدرس فيفاست و باعث شده ديگر با ترس و لرز مقابل برزيل و اسپانيا بازي نكنيم. فدراسيون درباره او كم‌لطفي كرد. قطعا آنها با مربي بعدي هم همين كار را انجام مي‌دهند.

معصومي تصريح كرد:‌ مگر آدم چقدر عمر مي‌كند كه اين همه با استرس و دغدغه مواجه باشد؟ شمس شش ماه است كه درگير بحث قرارداد است، او هم زندگي دارد اما آقايان بي‌حرمتي را به حد اعلي رسانده‌اند. بايد بميريم و يا روي تخت بيمارستان باشيم كه به ما توجه كنند. از فدراسيون فوتبال خواهش مي‌كنم كه با هم‌انديشي اين موضوع را حل كند. يا رك و راست بگويند شمس را نمي‌خواهيم و يا اينكه قرارداد ببندند.

وي در پايان به فارس گفت:‌ ظاهرا زلزله‌اي در ورزش ايجاد شده است. مثلا خود من، در بستر بيماري بودم كه عده‌اي به خانه‌ام آمدند و گفتند حبيب كاشاني مي‌گويد با جايي قرارداد نبند و سرمربي فصل آينده پرسپوليس هستي اما بعد اين اتفاق نيفتاد. ظاهرا آزار و اذيت من به تفريح پرسپوليسي‌ها تبديل شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)