مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال در واكنش به شايعه سپردن هدايت تيم پرسپوليس به حيدريان گفت: من در جواب دعوت به كار پرسپوليسي‌ها اعلام آمادگي كردم و هيچ‌گاه خودم را به كسي تحميل نمي‌كنم.

 

بابك معصومي اظهار داشت: هيچ‌گاه خودم نگفتم كه مي‌خواهم به پرسپوليس بروم. به من گفتند براي بستن تيم و همكاري دوباره آماده باش كه من هم در جواب اين دعوت، اعلام آمادگي كردم. تا تيمي مرا نخواهد به هيچ‌وجه خودم را به كسي تحميل نمي‌كنم، اين خصوصيت من است.

وي تصريح كرد: دوست داشتم امسال پرسپوليس تيم خوبي در ليگ برتر داشته باشد. اين‌طور كه شنيده‌ام آنها با محمدرضا حيدريان براي سپردن كار مربيگري به وي، به توافق رسيده‌اند.

 

اگر اين‌طور باشد خيلي خوشحال مي‌شوم و معتقدم براي پرسپوليس هيچ گزينه‌اي بهتر از حيدريان نيست. لياقت‌هاي او خيلي زياد است و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.

معصومي ادامه داد: من هم مي‌خواستم اگر كاري در اين باشگاه به عهده‌ام قرار گيرد، حتما حيدريان را به بازي كردن متقاعد كنم و همچنين وحيد شمسايي را به اين تيم بياورم. حالا هم اميدوارم پرسپوليسي‌ها شمسايي را جذب كنند.

 

سرمربي پرسپوليس در ليگ دسته اول كه همراه با اين تيم به ليگ برتر صعود كرد، خاطرنشان ساخت: از اينكه حبيب كاشاني جرات تيم‌داري در فوتسال را داشته، به او تبريك مي‌گويم. او آدم بزرگي است كه خيلي از وي ممنون هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)