مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتسال پرسپولیس از رد پیشنهاد علی سعیدلو برای نشستن روی نیمکت تیم فوتسال این باشگاه خبر داد.

 

كاپيتان اسبق تيم ملي فوتسال گفت: ورزش به عنوان يك امر حياتي تاثير زيادي در بهبودي من داشته است و خوشحالم كه بيماران مبتلا به سرطان با ديدن من اميد به زندگي پيدا كرده و با ورزش كردن شادابي و نشاط خود را حفظ مي كنند.

 

* آقاي معصومي! ورزش تا چه اندازه در مبارزه شما با سرطان تاثيرگذار بود؟

ورزش به عنوان يك امر حياتي تاثير زيادي در بهبودي من داشته است و خوشحالم كه بيماران مبتلا به سرطان با ديدن من اميد به زندگي پيدا كرده و با ورزش كردن شادابي و نشاط خود را حفظ مي كنند. در طول اين مدت تنها ورزش و حضورم در جمع ورزشكاران باعث شد به زندگي بازگردم.

همينكه يك فرد بيمار لباس ورزشي بر تن مي كند روحيه و طراوت او نسبت به گذشته دو چندان مي شود و با نگاه ديگري آينده اش را ترسيم خواهد كرد. نبايد فراموش كرد كه علائم بيماري‌هاي روحي از قبيل افسردگي به طور فزآينده‌اي در اثر ورزش كاهش يافته و در نتيجه امكان درمان افراد مبتلا به سرطان بالاتر رفته است.

 

* در حال حاضر وضعيت جسماني شما چگونه است؟

به لطف خداوند و حمايت دوستان در شرايط بسيار خوبي هستم. در آخرين آزمايش كه به دستور پزشكم صورت گرفت روند بهبودي كاملا مثبت بود. افراد زيادي در سالهاي اخير به لحاظ مالي و روحي حمايتم كردند ازجمله سازمان تربيت بدني كه متولي امر ورزش بود و درهمه حال ورزشكاران را حمايت كرده است. دكتر سعيدلو در بيمارستان به ملاقاتم آمد و من به ايشان قول دادم بعد از بهبودي حتما به ديدارشان بيايم.

 

* ديدار شما و دكتر سعيدلو در خصوص چه مسائلي بود؟

بيشتر براي ديدن و تشكر از وي براي حمايتشان در اين مدت بود. دراين نشست دكتر سعيدلو تاكيد زيادي به حضورم در تيم هاي باشگاهي و ادامه مربيگري در ليگ فوتسال داشت. ضمن اينكه دكتر سعيدلو بحث هدايت تيم فوتسال پرسپوليس را مطرح كرد كه با اين موضوع مخالفت كردم. درحال حاضر با باشگاه گيتي پسند وارد مذاكره شده ام تا در صورت توافقات نهايي به عنوان مدير فني در اين تيم حاضر شوم. در كل جلسه بسيار پرباري بود. وي مدير بسيار بزرگي است و در دوسال اخير نيز با خلق حماسه گوانگجو و همچنين كسب افتخارات ديگر شايستگي خود را بعنوان يك مدير به اثبات رساند. سعيدلو باحسن نيت وارد ورزش شد و كارنامه او نشان از مديرت قوي اوست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)